סוהר בבית מעצר קישון נעצר ברביעי האחרון על ידי שוטרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 במשטרה בחשד שמכר לאסירים סמים בתמורה לכסף. מעצרו של הסוהר בוצע בעקבות פעילות יזומה של קציני ענף ביטחון מידע בחטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר (שב"ס) שהובילו לפתיחתה של החקירה כנגד הסוהר.

על פי החשד שעלה על ידי חטיבת המודיעין של שב"ס במשך מספר חודשים ובמספר הזדמנויות שונות מכר הסוהר סמים לאסירים בתמורה לתשלום כספי. כאמור לאחר חקירה סמויה ובעקבות פעילות יזומה של היחידה לביטחון מידע בשב"ס,  עוכב אתמול בשעות הצהריים סוהר מבית המעצר קישון במחוז הצפוני למשרדי היחידה ולאחר תשאולו והטחת ממצאים בפניו הסוהר הודה בקיום קשר אסור עם אסירים, החדרת סמים וחפצים אסורים, זאת בתמורה לקבלת שוחד בעשרות אלפי שקלים.

עוד הודה הסוהר במהלך תשאולו כי הוא מחזיק בחומר חשוד כסם בתיקו האישי בכלא אשר טרם הספיק להעביר לאסירים, המשוייכים לאחד מארגוני הפשיעה המסוכנים בארץ. בעקבות ממצא זה, הועבר הסוהר להמשך טיפול היאח"ס בלהב 433 במשטרה אשר עיכבו את הסוהר ובחיפוש בתיקו נתפסו עשרות כדורים החשודים כסם וחשיש. הסוהר עוכב להמשך חקירה במשטרה, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם 5 ימי מעצר בית.