כתב אישום הוגש לאחרונה על ידי חטיבת התביעות המשטרתית נגד טארק חטיב וקינן חסן, תושבי סאג'ור שבצפון הארץ, בגין גניבת סולר ומדחס אוויר ממחסן של בניין המועצה המקומית. כתב האישום מעריך את שווי הדלק הגנוב בכאלפיים שקלים, המדחס כ-6,000 שקלים ובנוסף נגרם נזק למקום של כ-5,000 שקלים.

בתום מרדף דרמטי: נעצר צעיר שגנב רכב ברמת גן וניסה להעבירו ליו"ש
ניגחו ניידת משטרה עם רכבם וניסו להימלט: כתב אישום הוגש נגד שלושה תושבי לוד

בלשי מרחב גליל עצרו שני חשודים במעשה שהתרחש בחודש אוגוסט, אך אחד מהם שוחרר לאחר שמסר אליבי לפיו שהה בעת האירוע בקבר של אחד ממנהיגי העדה הדרוזית. אלא שכאשר בחנו השוטרים את האליבי וצפו בתיעוד מצלמות האבטחה, גילו כי שני החשודים אכן היו במקום - ועמם השלל שנגנב. 

גורם במשטרה סיפר ל"מעריב": "אם לא היה מוסר את הגרסה שהובילה אותנו אחרי ששוחרר לבדוק את גרסת האליבי שלו, היינו נשארים בלי שום ראיה נגדו. הוא רצה לברך ויצא מקלל וכך הצלחנו לאתר סרטון ממצלמות אבטחה שתיעד אותו ואת שותפו לעבירה עם השלל".

פקד אמיר אלדר, ראש משרד חקירות בתחנת כרמיאל, הוסיף: "עם קבלת הדיווח פתחנו ותוך זמן קצר עצרנו חשודים במעשה כאשר כנגד אחד מהם הצלחנו לבסס ראיות. במסגרת החקירה החשוד הנוסף מסר גרסת אליבי בה הרחיק את עצמו מזירת ההתפרצות והצביע על מקום אחר בו שהה בעת האירוע.

"להפתעתנו, לאחר בדיקת גרסתו, הורדנו את מצלמות האבטחה במקום ובעזרת מצלמות אלו דווקא חיזקנו את הראיות נגדו. בסופו של דבר הצלחנו להגיש כתבי אישום כנגד שני החשודים אשר מוכרים לנו ואני שמח כי בתקופה הקרובה הם יהיו מאחורי סורג ובריח".