בית המשפט גזר 6.5 שנות מאסר על ירין שרף שהואשם באונס קטינה כבת 13 במלונית קורונה ביפו בשנת 2021, עת שהיה בן 21.

בעקבות בקשת הפרקליטות: כתב האישום נגד ירין שרף ישונה לאונס
ממשיך להסתבך: ירין שרף חשוד בביצוע תנועה מאיימת כלפי סוהרת

בגזר הדין נכתב: "הנאשם ניצל את הנסיבות שבגללן מצא עצמו מתגורר תחת קורת גג אחת עם המתלוננת, קטינה שצעירה ממנו בשנים רבות שאיננה שייכת לחוג מכריו ולמעגל ההתייחסות הטבעי שלו. על המתלוננת נכפתה השהיה בבידוד במלונית לאחר שאובחנה כחולה בקורונה. היא  נמצאה שם אל כורחה כשהיא מרוחקת מבני משפחתה, מחוץ למסגרת הרגילה שלה וללא תמיכת מבוגר מוכר".

"המעשה המיני עצמו לא בוצע באלימות מופגנת - זאת כמובן פרט לאלימות שהיא אינהרנטית לתקיפה מינית באשר היא - אך מנגד גם לא ניתן לומר שהנאשם לא הפעיל כלל אלימות כלפי המתלוננת כטענת הסנגור. כתב האישום מדבר על סטירה שסטר הנאשם למתלוננת לאחר הביקור הראשון בחדרה ולאחר שסירבה לבצע בו מין אוראלי, וכן מתאר, שבביקור השני, לאחר שהנאשם הפשיט את המתלוננת מבגדיה, הוא החדיר את אצבעותיו לאיבר מינה בחוזקה תוך שהוא אוחז בצווארה".

"אשר לתיקון כתב האישום שחשף את הנאשם בפני עבירה חמורה הרבה יותר. לא מקרה שכיח הוא שהמאשימה משנה כתב אישום באופן כה דרסטי לאחר הגשתו. אין חולק שההחלטה לשקול שוב, בפורום אחר של פרקליטים, את העבירה שיוחסה לנאשם באה בעקבות ביקורת ציבורית, אך אין לבלבל בין ביקורת ציבורית לבין לחץ ציבורי פסול שלו רמז הסנגור. כל עוד ששיקול הדעת של המאשימה היה ענייני, לאחר שנוכחה בטעותה, הרי שאין פסול בכך ששעתה לביקורת הציבורית. אכן, כטענת המאשימה, בעצם התיקון לא נפגעה זכות של הנאשם שכן אין לו זכות מוקנית שיועמד לדין בעבירה כזו ולא אחרת. יחד עם זאת אין להתעלם לחלוטין מכך שהתנהלות המאשימה פגעה פגיעה מסוימת בנאשם, ולו פגיעה מוראלית, ויש להעניק לה ערך עונשי".

כזכור, בחודש מאי 2021 הסכים בית משפט השלום בתל אביב לקבל את בקשת פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לתקן את כתב האישום נגד ירין שרף, שהואשם בבעילה אסורה בהסכמה של נערה בת 13 במלונית הקורונה תחילה, וייחס לו עבירת אונס. בעקבות כך הועבר התיק לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

לאחר שפורסם שמו של שרף בן ה-21 מבית אריה, החשוד באונס בת ה-13 במלונית, החלו ברשתות החברתיות לעסוק בצעיר, כיוון שזה נחשב למוכר בטיקטוק וכמי שכבר שיגר מסרים בעבר לנשים בצורה בוטה ומעליבה. תנועת "כולן", שהגישה את התלונה למשטרה, פרסמה כי אחותה של הקטינה שנאנסה לכאורה, היא זו שפנתה אליהן.

לפי כתב האישום, שרף פנה אל הקטינה דרך חשבון האינסטגרם ולאחר מכן הציע לה לעלות לחדרו. בהמשך, הסכימה הקטינה לשבת עם שרף ועם קטינים נוספים בפינת הישיבה במרפסת. במהלך אותו הערב הפנה בן ה-21 אל הקטינה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2". בנוסף, סיפק הנאשם לקטינה ולקטין נוסף וודקה, והציע לקטינה לספק לה מריחואנה והיא הסכימה. הוא שב ופנה אל הקטינה במהלך הלילה, במספר הזדמנויות נוספות וביקש לעלות לחדרה אף שהקטינה כתבה לו שלא יעלה היום, מאחר שהיא עייפה וביקשה ש"ישחרר".