בהלה שררה בימים האחרונים בפתח תקווה, לאחר שצעירים, על פי טענת הדיירים - פלסטינים, תועדו כשהם מצלמים בניינים רבים ברחבי העיר. "אנחנו דורשות שיעצרו אותם ויתחילו להציב שיטור וביטחון בכל שכונה לאורך כל היום!", דרשו תושבות העיר. היום (רביעי) החשודים תועדו בערי המרכז, והפאניקה הגיעה במהרה לתושבים. בתוך כך, במשטרה הבהירו כי "בכלל האירועים שנבדקו לא עלה חשד לפח"ע". במקביל, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ביקש מהמשטרה לבחון את הנושא.

צעירים תיעדו בניינים בפתח תקווה; בעיר טוענים כי מדובר בפלסטינים 

כאמור, תושבים בפתח תקווה טענו: "לא הגיוני שדבר כזה קורה ואתם מעלימים עין. זו הזיה אחת מוחלטת... למה שעובדי ניקיון יצלמו בית-בית, דירה-דירה, בניין-בניין, לאורך כל הערים במרכז הארץ? אין שום סיבה שבעולם, ועוד יותר כשאין להם מספר רכב - נראה לכם הגיוני? גם למה לא לעצור אותם? ממה אתם מפחדים?", כתבה תושבת המרכז ברשתות החברתיות.

שני החשודים בפתח תקווה (צילום: מצלמות אבטחה)

בהמשך לבהלה ששררה בחולון, מהעירייה נמסר כי "מדובר ברכב של קבלן המועסק ע"י אגף התשתיות העירוני שמנקה קולטנים כחלק מההיערכות לחורף. בכל נקודה שמתבצע ניקוי, הוא מצלם את העבודה ואת הכתובת על גבי הבניין. מדובר בקבלן עבודות של העירייה ולא אדם חשוד או חריג".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]