אישה בת 30 נרצחה היום (שלישי) ברחוב לוי אשכול ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו שהיא נמצאה עם סימני אלימות, ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה נמצאים בזירה.

מתחילת הלחימה: הוגשו 185,500 פניות לקבלת רישיון לנשיאת כלי ירייה
הפרקליטות נגד שחרור השחקנית שהביעה תמיכה בחמאס: "מסוכנות גבוהה"

המשטרה עיכבה לחקירה את בן זוגה של הנרצחת, כבן 38, החשד הראשוני הוא שככל הנראה בן הזוג דקר את האישה בצווארה. החוקרים עדיין אוספים ממצאים מהזירה וגובים עדויות. החקירה בראשיתה.

לילי בן עמי, מייסדת ומנכ"לית פורום מיכל סלה: "תנחומים לאוהבי הנרצחת. לרוצח האכזרי אני מאחלת הוקעה מהחברה בבושה ושלא יראה עוד אור יום. בימים אלה עם ישראל מוצף ומותש ריגשית בגלל זוועות הטבח. בעת שאנו חרדים לבנותינו ובנינו שנמצאים בחזית, יש חזית נוספת והיא דוממת: ברגע זה יש נשים וילדים שעבורם הבית הוא חזית. תקופת המלחמה היא סיר לחץ מבעבע. האלימות במשפחה מחריפה מיום ליום והיא צפויה להיות עוד יותר קטלנית בהמשך, בתקופת המעבר של החזרה לשגרה. הלילה אשה צעירה נרצחה באכזריות ועוד משפחה שלמה חרב עליה עולמה. הכתובת על הקיר. אסור שגם במערכה הזו נתפס לא מוכנים. אפשר להציל חיים ולמנוע את הרצח הבא. בפורום מיכל סלה אנו מעניקות כרגע אבטחה ל 222 נשים מאויימות בביתן. פנינו למשרד לבטחון לאומי בבקשה להצטרף לתוכניות המנע ובנוסף גם שלחנו קריאה בהולה לבצע בדיקת רקע של אלימות במשפחה לאדם המבקש לקבל לביתו נשק. אני קוראת לממשלה להכנס גם לאירוע הזה, לאמץ את הפתרונות המונחים על השולחן ולהחזיר לנשים שלנו את החירות ואת הבטחון בתוך ביתן".