חשד לפדופיליה: עירנותו של בעל חנות סלולאר בקניון בירושלים הובילה אתמול (רביעי) למעצרו של חשוד שהחזיק בנייד שלו תמונות הקושרות אותו בחשד לעבירות פדופיליה. החשוד, תושב ירושלים בשנות ה – 70 לחייו, עודנו עצור והחקירה במשטרה נמשכת. 

העיר לבני נוער להפסיק לעשן, והותקף: האירוע המרתיח של נהג האוטובוס
הסית לאלימות: ביהמ"ש הרשיע אימאם לשעבר בלוד

במקרה נוסף נעצר גם כן חשוד בן 70 מירושלים, מפוקח מין, בעקבות דיווח של יחידת צור בשב"ס , ובחיפוש בביתו הוברר כי הוא מחובר למחשב בניגוד לצו שחרורו. החשוד נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים בחמישה ימים ועד ליום ראשון וגם החקירה בעניינו נמשכת.

מהאירוע הראשון עולה כי החשוד כאמור, החזיק במכשיר נייד שעליו תמונות של קטינים הנושאות אופי מיני ובמשטרה מייחסים לו עבירות של פדופיליה. עוד עלה, כי החשוד הגיע לאחרונה לחנות סלולאר בקניון בבירה, ועובד החנות הבחין במסגרת עבודתו כי בנייד של החשוד, שביקש להעביר חומרים ותמונות להתקן חיצוני, ישנן לא מעט תמונות של קטינים במצבים אינטימיים.

העובד, הפסיק מיד את העברת התמונות, הרחיק את החשוד מהחנות ודיווח על האירוע למשטרה.

עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי תחנת מוריה בפעילות חקירתית במטרה לחשוף את זהות החשוד בניסיון לאתרו. תוך כדי חקירה הצליחו החוקרים לאתר את פרטי זהותו של החשוד והם מיהרו לבית המשפט להוציא צו מעצר נגדו. 

אמש הגיעו בלשי מחוז ירושלים לביתו של הקשיש, הציגו בפניו את הצו וביצעו את מעצרו בחשד להחזקת פרסום תועבה ובו דמויות של קטינים. במסגרת חיפוש בביתו נתפסו מחשבים שהועברו למיצוי החקירה במשטרה.

במקרה נוסף כאמור, התקבל דיווח ממפקחי יחידת "צור" של שב"ס כי בעת ביצוע ביקור בביתו של מפוקח, נמצא ברשותו ובניגוד לצו פיקוח, מחשב נייד אליו מחוברת מצלמה. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום מגוריו של החשוד גם הוא קשיש בן 70 והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

במסגרת פעולות החקירה, נתפס מחשב השייך לחשוד ובדיקתו העלתה כבר בשלב הראשוני כי מכיל על פי החשד תוכן פדופילי רב. כבר ביום למחרת הובא החשוד בפני בימ"ש ומעצרו הוארך.

בדיון נוסף בעניינו שהתקיים אמש, נעתר בימ"ש פעם נוספת לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים, עד ליום ראשון הקרוב (19.11).