פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט לתעבורה מרכז כתב אישום נגד קרול פסלר, תושבת נתניה בת 80, הנאשמת בעבירה של הפקרה לאחר תאונת דרכים שבה נהרג הילד רפאל אדנה ז"ל. הפרקליטות גם ביקשה מבית המשפט לפסול את רישיון הנהיגה של פסלר עד תום ההליכים המשפטיים.

"לא מבין מה קרה": בציונות הדתית מופתעים מסיבוב הפרסה של סמוטריץ'
ואז אמסלם נכנס לתמונה: ישיבת הממשלה המתוחה לפני אישור העסקה

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין שגיא שגב, ב-6 במאי השנה נהגה הנאשמת ברכב בשדרות בן גוריון בנתניה. באותה העת חצה את הכביש, שלא במעבר חציה, תמיר צגאי ביחד עם שני נכדיו. השלושה עלו על אי-תנועה וברגע שהחלו לרדת מאי-התנועה פגעה הנאשמת באדנה  ובידו של צגאי. הנאשמת המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה.

כתוצאה מהתאונה נפגע אדנה באורח קשה, ומותו נקבע לאחר מספר ימים בבית החולים. לסבו, שהחזיק אותו בידו, נגרם שבר בכף היד.

משפחת אדנה מסרה בתגובה: "בימים בהם כולנו לוקחים חלק במאמץ המלחמתי להגנה על המולדת קיבלנו בתדהמה את הבשורה על הגשת כתב אישום מהקלים שראינו נוכח הנסיבות ועוצמת האירוע. לאחר מאבק ממושך ותוך מאמץ לשמור על המדינה נותר לנו רק להצטער שהוחלט לבוא לקראת מי שרצחה את בננו, רפאל".

ההפגנה בעקבות מותו של רפאל אדנה ז"ל (צילום :אבשלום ששוני)

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]