במשטרת מחוז ירושלים מחפשים אחרי קטינים שנפלו על פי החשד קורבן לעבירות מין שביצע בהם אלחנן רוט, צעיר בן 20 מירושלים במהלך התקופה האחרונה וקוראים להורים לגלות עירנות ולדווח למשטרה מוקדם ככל האפשר. אתמול האריך בית משפט השלום בירושלים בשישה ימים את מעצרו של רוט, והתיר לפרסם את תמונתו ופרטיו וזאת כדי להגיע אל קטינים נוספים.

במסגרת חקירת המשטרה שהחלה בשבוע האחרון, בעקבות תלונת אימו של קטין כבן 6 על כך שנפגע מינית על ידי החשוד סמוך לביתם בירושלים, אותר החשוד בפעילות שוטרי מרכז השיטור החרדי ונעצר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים. 

מהחקירה עולה החשד לפיו, הקורבן והחשוד נפגשו באקראי סמוך לביתו של הקורבן עת שהה שם יחד עם אחיו הקטן. לאחר שיחה קצרה, הוביל החשוד את הקורבן אל שירותי בית כנסת סמוך ושם ביצע בו עבירות מין שלאחריהם, עזב הקורבן את המקום ודיווח על שהתרחש לאימו.

מיד עם קבלת התלונה במשטרה, החלו בביצוע פעולות מהירות בעטיין הצליחו החוקרים להתחקות אחר החשוד במעשה במהלך סריקות שערכו שוטרי מש"ח לב הבירה בעקבותיו. 

החשוד שנעצר בצוהרי יום שני האחרון, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בשלישי האחרון בבית המשפט לטובת מיצויה ב-6 ימים, עד לתאריך 26.11.23. 

בתוך כך ובשל תובנות החקירה עד כה, מבקשת המשטרה לאתר קורבנות נוספים ולאחר שניתן אישור בימ"ש לכך, מפרסמת המשטרה  את פרטי ותמונת החשוד ששמו אלחנן רוט (20). במשטרה פונים לציבור: כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד מתבקש לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך למשטרה.