הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: דני זקס, בעל חברת "יעדים טיולים פרטיים זקס", הוא מורה דרך ומארגן טיולים בארץ ובחו"ל לתיירים, קבוצות סגורות, ארגונים, חברות ובודדים. הדרכת הטיולים נעשית בשפות ספרדית,  אנגלית ועברית.
  • שנת הקמה: החברה הוקמה בשנת 2109 אך מהר מאוד פרצה מגפת הקורונה ועמה נסגר כל ענף התיירות. בשנים האחרונות העסק שב לצמיחה. 
  • מי עומד מאחורי: דני זקס, תושב גבעות בר אוהב הארץ וטייל בנשמתו. לאחר שנים רבות של הכרות עם מגוון רב של יעדים בעולם לצד הפקת טיולים ואהבת הארץ החליט להפוך את תחביבו למקצוע. "העסק", הוא אומר, "הוקם מתוך מטרה לייצג את ישראל בעולם ולהציג את הפנים היפות שלנו, הישראלים".
  • איך השפיע עליכם המלחמה: "כעסק שנאלץ להמציא את עצמו מחדש במהלך הקורונה, לקח זמן עד שהצלחנו להתאושש לאחר הפתיחה המחודשת של עולם התיירות. מאז ה-7 באוקטובר העבודה צנחה וכלל הטיולים שאורגנו בוטלו. ברבעון האחרון של שנת 2023 כמו גם בחודשים הראשונים של שנת 2024 היו מתוכננים טיולים רבים, למעשה היומן היה מלא, אך המלחמה הובילה לכך שהכל בוטל.
  •  מי הנפגעים הישירים: "בני ביתי, ואני ביניהם, הם הנפגעים מיידיים. בנוסף לכך ישנם ספקים רבים מהאזור שנותנים מענה לעסק בשוטף כגון נהגי חברת הסעות, בעלי קייטרינג, מפעילי סדנאות, בתי מארחים מהדרום ובכלל. גם הפעילות של הספקים הלוגיסטיים לעסק, כגון מפעילי אתר האינטרנט, מקדמי אתרים ומתחזקי דפים ברשתות החברתיות, כולם נפגעו". 
  • מה המסר שלנו למי שקורא: "עבורי, לעסוק בתיירות זה חלום שהתגשם ולא אוותר עליו בקלות. כדי לעסוק בתחום זה צריך הרבה תשוקה, אהבת האדם, נתינה ובעיקר להיות אופטימי חסר תקנה. כאלה אנחנו!!!  כשם שבתקופת התפרצות הקורונה לא הרמנו ידיים גם עכשיו לא נוותר. בתקופת הקורונה דאגנו להיות בתודעה של הלקוחות, העמקנו ידע מקצועי וקשרנו קשרים עם ספקים רבים בכל מקום מתוך הבנה שביום שאחרי יגיע הצורך ואנחנו נהיה שם עדי לתת מענה. גם כעת ברור לנו כי לא חמאס ולא ג'יהאד ולא כל ארגון טרור אחר יהרוס לנו את התכניות ואת העסק וזה הזמן לזרוע ולהכין את היום שאחרי. לצד שימור מוצרים ושירותים קיימים, זה הזמן בו אנו מתרחבים לעוד ודווקא עכשיו אנחנו מזמינים לקוחות פוטנציאליים, מוסדיים ופרטיים להיות איתנו לקשר ולתכנן יחד פעילויות מותאמות לתקופה זו ובכלל פעילויות ליום שאחרי".
  • איך יוצרים קשר: דני זקס 052-4707510 | https://yeadimtours.com/ 

''יעדים טיולים פרטיים זקס'' (צילום: מיטל דרור רגעים)
''יעדים טיולים פרטיים זקס'' (צילום: מיטל דרור רגעים)

דני זקס (צילום: מיטל דרור רגעים)
דני זקס (צילום: מיטל דרור רגעים)

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר