המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני תושבי יפו, בני 22 ו-20, בחשד שפגעו האחד בשני על רקע רומנטי, תוך סחיטה בכוח, שריפת קטנוע ואלימות קשה.

חמאס מבצע שואה בחטופים. באושוויץ העולם שתק, אנחנו נרעיד עולמות | נציג משפחות החטופים בטור מיוחד
ערב של צחוק ודמעות: הצגה בהבימה הוקדשה לעורכת מעריב שי רגב ז"ל

במסגרת חקירה שהתנהלה בתחנת יפו, אודות שריפה של קטנוע, נעצר חשוד תושב יפו בן 22 בחשד ששרף את הרכב. בעקבות פעולות חקירה מגוונות חלה התפתחות בחקירה, אשר הובילה למעצרו של תושב יפו בן 20, בעל הקטנוע שנשרף, לאור אלימות קשה שביצע כלפי החשוד ששרף לו את הקטנוע.

מתוך החקירה עלה כי האירועים התרחשו על רקע רומנטי, כאשר קטינה בת 17 נפרדה מבן זוגה (החשוד ששרף את הקטנוע) אשר חשב שבן זוגה הקודם (בעל הקטנוע) הוא שגרם לפרידה.

בעקבות הפרידה, בן זוגה השני שרף לכאורה את הקטנוע של בן זוגה הראשון, והאחרון שגילה את זהותו של שורף הקטנוע, הוביל אותו באמתלה למקלט ושם הכה אותו באלה, תוך סחיטה בכוח.

כאמור, שוטרי תחנת יפו שאספו ראיות וממצאים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, ביססו תשתית ראייתית שהובילה לאיתור ומעצר של שני החשודים.

בתום החקירה מעצרם הוארך והמשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני החשודים לקראת הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בחשד לסחיטה בכוח, תקיפה והצתת קטנוע בבית המשפט המחוזי בתל אביב.