לילה של אימה: בתוך פחות משעה שני אירועי ירי חמורים בפתח תקווה, האחד בשכונת שערייה והשני בשכונת הדר גנים הסמוכה. בשני האירועים לא נרשמו נפגעים אולם נגרם נזק לרכוש והחמור מכל - נעשה שימוש באמצעי לחימה (אמל"ח) שרק בנס לא הובילו לפגיעה בחיי אדם. לאחר חקירה מאומצת, נעצר תושב פתח תקווה בן 32 בחשד לביצוע המקרים.

"קריאה למלחמת אחים": בעוצמה יהודית מזהירים מהחלטה על עילת הסבירות
גוטליב טוענת: זה מדליף טיוטת פסק הדין של עילת הסבירות

האירוע האחרון התחולל סמוך לשעה 01:00 בלילה ברחוב מנחם בגין שבהדר גנים, שם הקיצו השכנים משנתם למשמע צרור יריות ולאחר מכן פיצוץ עז שהחריד את האזור.

כוחות משטרה גדולים וחבלן של מחוז המרכז הוזעקו למקום ונחשפו לאירוע לא פשוט. על הכביש נתקלו השוטרים בתרמילי קליעים שנורו לעבר הבית ובחצר הבית פיח שחור ושרידי אבק שריפה ורימון רסס שהתפוצץ במקום.

השוטרים אספו ממצאים וחבלן המשטרה אסף את שרידי הרימון והוא הועבר במהלך הלילה להמשך מיצוי ראיות במעבדת החבלה של המשטרה.

במקביל פתחו שוטרים בסריקות וניסו לאתר מצלמות אבטחה במטרה לעקוב אחר פרטי האירוע שהרקע שלו הוא פלילי וכן לנסות ולהתחקות אחר חשודים במעשה.

האירוע הזה התקבל במוקד 100 של המשטרה כשעה לאחר אירוע ירי חמור שעליו דווח מרחוב כנסת ישראל שבשכונת שערייה.

השכנים ברחוב התעוררו גם הם סמוך לחצות למשמע צרור יריות מרובה M16, אירוע שגרם לבהלה וחרדה. "הייתי בטוחה שמדובר במתקפת מחבלים, ממש כך. הרחוב שקט בדרך כלל ופתאום צרור יריות שזה מפחיד. חיכינו מספר דקות ויצאנו החוצה, כמעט כל הרחוב היה בחוץ. זה פשוט טירוף. העבריינים לא יודעים גבול ולא עושים חשבון גם לא כשמדובר בתקופה כל כך מתוחה וכל כך חריגה", אמרה תושבת המקום.

כוחות משטרה גדולים מתחנת פתח תקווה לרבות חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי. במשך דקות ארוכות ערכו השוטרים סריקות עד שהתחקו אחר הבית שלעברו בוצע הירי ובסביבתו נאספו תרמילי קליעים של רובה ארוך. מבירור ראשוני עולה כי מהמקום נמלט רוכב אופנוע זמן קצר לאחר הירי והמשטרה פתחה בסריקות. במקביל נאספו מצלמות אבטחה והחקירה בראשיתה.