הותר לפרסום: בית המשפט המחוזי מרכז-לוד קיבל את עמדת המחלקה לחקירות שוטרים וגזר על אביאל ניסן, שוטר מג"ב לשעבר, שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות בצעירה בטרם גיוסו למג"ב, שמונה שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי לנפגעת העבירה.

על פי הכרעת הדין, במאי 2016 במהלך מסיבה ניגש הנאשם למתלוננת וביקש ממנה להתלוות אליו על מנת שיספר לה דבר מה. המתלוננת סמכה על הנאשם ונעתרה לבקשתו אז הוביל אותה הנאשם לאזור חשוך ביער, שם תקף אותה פיזית, מינית ונפשית. לאחר מאבק הצליחה המתלוננת להשתחרר מהנאשם, נמלטה מפניו והגיעה לחברותיה אשר המתינו להסעה למתנ"ס. בהגיעה למתנ"ס ניגש אליה הנאשם ואיים עליה כי תכנס לרכבו, אז נסע למגרש סמוך, עצר את הרכב ואמר למתלוננת כי הם צריכים להמשיך מהמקום בו הפסיקו.

המתלוננת התחננה לנאשם כי ישחרר אותה לביתה, והוא בתגובה אמר לה כי יסכים לכך אם תאמר בכזב כי רצתה במעשים שביצע בה וכך עשתה. לאחר ניהול דיוני הוכחות הורשע הנאשם בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום, ניסיון אינוס, מעשה סדום וסחיטה באיומים. בשלב הטיעונים לעונש ביקשה המחלקה לחקירות שוטרים מביהמ"ש לגזור על הנאשם שמונה שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי לנפגעת העבירה.

המחלקה לחקירות שוטרים טענה בביהמ"ש כי הנאשם ניצל את מערכת היחסים שהייתה בינו לבין המתלוננת ואת האמון שנתנה בו. מעשיו, נטען, בוצעו לאחר תכנון, שנלמד מכך שהנאשם השתמש בתירוץ על מנת לשכנע את המתלוננת להתלוות אליו. מח"ש ציינה כי הנאשם נהג כלפי המתלוננת באלימות פיזית שהסלימה מניסיונות להפשטת המתלוננת מבגדיה ועד לביצוע מעשים מיניים חמורים. עוד צוין כי הנאשם היה חדור מטרה, לא הקשיב לתחנוניה של המתלוננת והמשיך במעשיו, גם כשהטלפון הנייד שלה צלצל וגם כשאמרה לנאשם שחברותיה מחפשות אותה. בנוסף למעשיו המיניים החמורים הנאשם סחט את המתלוננת באיומים בכך שאיים שיספר שהשניים קיימו יחסי מין.

התיק נחקר על ידי צוות מרכז ונוהל באמצעות עו"ד ליאת יונניאן ומיכל פרייסמן מהמחלקה לחקירות שוטרים. מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר: לאחר שהמתלוננת התלוננה במח"ש נפתחה חקירה והוגש כתב אישום חמור נגד הנאשם. הנאשם כפר במיוחס לו ולאחר שמיעת הראיות בית המשפט דחה את גרסתו ואימץ את דבריה של נפגעת העבירה. נבקש לחזק את נפגעת העבירה שאזרה אומץ וחשפה את המעשים החמורים והמכוערים שביצע בה הנאשם.