בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול (ראשון) בארבעה ימים נוספים ועד ליום חמישי את מעצרו של המורה מאחד התיכוניים הבולטים בפתח תקווה החשוד בביצוע עבירות מין והטרדת קטינות שלמדו תחת מרותו.

עם פאות ותעודות זהות מזויפות: נחשפה הונאת הענק בטסטים בצפון
התחזה לעבריינים וסחט כספים: כתב אישום חמור נגד תושב כרמיאל

בבית המשפט ציין הטוען המשטרתי כי מאז אתמול, לאחר שנחשף במעריב סיפורו של המורה, הגיעו לתחנת המשטרה שלוש תלמידות נוספות ושטחו בפני החוקרת את שביצע בהן המורה.

נבהיר כי אחת התלמידות שהגיעה מלווה באימה סיפרה על מעשים שביצע בגופה המורה ועל הפחד שחוותה בעקבות התנהגותו כמי שאמון על המקצוע שבו היא לומדת.

בית המשפט, שהחליט להאריך את מעצרו של המורה בשנית אחרי שקיים את הדיון בדלתיים סגורות, אסר את פרסום שמו של המורה עדיין - זאת חרף בקשת המשטרה להתיר את פרסום שמו על מנת להתחקות אחר תלמידות נוספות שייתכן ונפלו קורבן למעשיו הפסולים של המורה.

נציין כי בעקבות פרסום הכתבה, נחשפנו לגל של תגובות וטענות מצד הורים על היעדר טיפול הולם מצד בית הספר כנגד אותו מורה ועל אי הגשת תלונה במשטרה. אחד האבות התרעם על כך שרק פנייה של אב לתלמידה למשטרה הולידה חקירה והובילה למעצרו של המורה.

"בית הספר התכוון לקיים לו שימוע חרף המידע שהועבר אליו, ולאחר מכן אנשי הצוות החינוכי בתיכון עברו בין הכיתות והעבירו מסר שניתן להבין ממנו סוג של איום. 'טיפלנו בכל התלונות שלכם בשנה שעברה' הדגישו אותם גורמים בניסיון להפעיל לחץ כנראה על התלמידות. זהו מעשה פסול ולא משנה הכוונה. תלמידות שנמצאות עדיין בסוג של משבר ומעורערות בעצמן לא יכולות לספוג מתח נוסף מצד בית הספר, זאת במקום שיחת הרגעה וחיבוק גדול בימים אלו. התלמידות לא אשמות, הן הקורבן, וכדאי שכולם יפנימו את זה טוב בראש שלהם".