משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשך היום (שלישי) עם עדותה סיון סבן, חוקרת רשות ני"ע דאז, שהעידה אתמול. 

סבן: "גם כאן, כנראה התייחסתי למשהו שאור אמר מקודם. אור אמר לי בעצמו שהם דיברו על חקירה, הם דיברו בינם לבין עצמם ובגלל זה היו ההערות על הייצוג, ואני כחוקרת ניסיתי להבין אם זה היה במסגרת ההתארגנות לחקירה. אני לא עסקתי בנושאים אחרים, כל פעם שדובר על ייצוג זה היה יוזמה של אור".

עורך דינו של שאול אלוביץ' ז'ק, חן הפנה למקטע חקירה שבו סבן אומרת לאור אלוביץ': "אתה יודע שראינו את הווטסאפים שלכם, זה לא סוד. ואני כל הזמן אומרת איך הם מתקשרים כאילו הם יוצאים חודשיים, כאילו עכשיו הם התאהבו".

סבן: "אור דיבר הרבה מאוד מאוד על המשפחה שלו וסיפר דברים. אפילו ברמה חברית. היחסים לפעמים אפילו חרגו מעבר ליחסים של נחקר וחוקרת. אני מזכירה שאני מכירה את אור מהחקירה של בזק אנחנו מדברים מאז, ושם גם אור וגם אורנה אשתו היו חשודים. אז הוא אז אמר לי איזה פדיחות, מה ראיתם את כל ההתכתבויות ביני לאשתי. אז אמרתי לו שאנחנו לוקחים רק מה שרלוונטי. כשבני הזוג מדברים בי הם גם על דברים עסקיים, כשאור שם את אשתו על הקו כדי שהיא תשמע ישיבה שהיא לא אמורה להיות בה והוא לא אומר לה שהיא לא אמורה להיות בה". 

חן: "רק נבהיר, אורנה לא נאשמת בתיק ההוא".

סבן: "מזל שלא היה עץ נישא באזור, גם אותו הייתם מחשידים".

סבן: אתה יודע מה מצחיק בקטע הזה?

חן: "אני מת לשמוע כי אני לא רואה כאן שום דבר מצחיק".

סבן: "מה שמצחיק זה שהכוונה שלי הייתה באמת טובה. באמת רציתי שאור ימסגר בדיוק את המעורבות שלו, בדברים שהיא יותר מעורב והדברים שהוא פחות מעורב כי אני הכרתי את הראיות. ואתם הפכתם את כל האירוע הזה לתרגיל חקירה נלוז".

אתמול העידה החוקרת על שיחותיה וחקירותיה עם בנו של שאול אלוביץ', אור, וטענה, בין היתר: "לא אני בחרתי לחקור את אור באזהרה, אבל הוא נחקר כך בגלל המעורבות הישירה שלו, לא בגלל שהוא הבן של שאול. אני כל הזמן אומרת לו שהוא לא פרשן של אבא שלו".