פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד טארק חסן, מהכפר ערבונה הסמוך לג'נין, בגין הברחת נשקים אל תוך תחומי הקו הירוק. טארק פעל בשיתוף פעולה עם ערבי ישראלי ממוקייבלה בשם ח'אלד.

מחדל נוסף: התחזה לקצין, נחשף למידע סודי מאוד - ושיתף
יהלומן עבר התקף לב בגלל יהלום – ויוכר כנפגע עבודה | פרסום ראשון

על פי כתב האישום, במהלך השנים 2022-2023, טארק העביר נשקים משטחי יהודה ושומרון אל תוך תחומי הקו הירוק דרך רצה בגדר הגבול, סמוך לגלבוע. כך למשל חאלד העביר לטארק אקדחי גלוק שרכש ביהודה ושומרון, וטארק נשא והוביל את האקדחים מביתו בערבונה דרך נקודת ההברחה למקום מוסכם בו המתין לו חאלד בגלבוע, שם מסר לו את האקדחים.

בנוסף, יחד עם חאלד ואנשים נוספים, טארק פעל על מנת להבריח נשקים מירדן אל תוך ג'נין, ולצורך כך הוברח פלסטיני בשם אבו סולטאן אל תוך תחומי הקו הירוק. במהלך חודש יולי האחרון, טארק, חאלד ואבו סולטאן נסעו סמוך לקיבוץ אשדות יעקב כדי לאסוף את הנשקים.  השלושה המתינו במקום עד אשר התברר כי ישנה בעיה בהעברת האקדחים מירדן, ואז חזרו על עקבותיהם.

לאחר יומיים השלושה ניסו להבריח שוב את הנשקים והם נסעו לנקודת ההברחה. הפעם, אבו סולטאן ירד מהרכב וטארק וחאלד המתינו לו. לאחר שאבו סולטאן לא חזר עד חצות, השניים חזרו לביתם. טארק נאשם בייבוא נשק, ניסיון לייצוא נשק, שהייה שלא כדין בתחומי הקו הירוק, ועוד. השב"כ היה מעורב בחקירת האירוע.