עובדת בכירה במשרד הרישוי בחיפה המכהנת בתפקיד ניהולי נעצרה הבוקר (שני) על ידי בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה וחוקרי מפלג הונאה במחוז חוף, בחשד כי הנפיקה רישיונות נהיגה שלא כדין לנהגים שרישיונם נפסל בגין נהיגה בשכרות, נהיגה תחת סמים ותוך סיכון משתמשי הדרך וזאת אחרי שביצעה שינויים במחשבי משרד הרישוי.

רגע לפני פיצוץ: כך סיכלו השוטרים ניסיון התנקשות בצפון | פרסום ראשון
הלוחמת אוריאן בן כליפא מערערת על הרשעתה לביהמ"ש העליון | פרסום ראשון

יחד איתה נעצרה קצינת ביטחון של משרד הרישוי וכן עורך דין שהושעה מתפקידו וניהל עם אותה בכירה על פי החשד יחסים שוחדיים. מהחקירה עולה, כי מנהלת סניף במשרד הרישוי בחיפה, קשרה קשר עם עורך דין מושעה  להנפקת רישיונות לנהגים שאינם עומדים בתנאי חידוש הרישיון וכי רישיונם נפסל בשל שלל עבירות כגון נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות ועוד. 

עוד עולה מהחקירה כי החשודה הסתייעה בעובדים נוספים בסניף וביצעה שינויים במערכות הממוחשבות של משרד הרישוי, בתמורה לקבלת שוחד. מהחקירה עד כה עולה חשד לעבירות של שוחד, זיוף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכן עבירות נוספות. הבוקר הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של מנהלת הסניף ואחרים ביניהם מספר עורכי דין והם הובאו לחקירה במשרדי היאל"כ. 

חלק מהחשודים ייחקרו במפלג ההונאה של מחוז חוף במשטרה ובסיום חקירתם של כלל החשודים הם יובאו לבית משפט השלום בראשון לציון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. במהלך המעצרים הבוקר נתפס רכוש הכולל בין היתר, מחשבים, טלפונים ניידים, מסמכים, המחאות וחותמות. החיפושים נמשכים גם בשעה זו.

רפ"ק דרור הראל ראש מחלק חקירות ביאל"כ בלהב 433 במשטרה: "ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית  בלהב 433 התנהלה חקירה סמויה יחד עם חוקרי מפלג הונאה של מחוז חוף ובסיוע אגף לביטחון וחקירות במשרד התחבורה ויחידת יהלום ברשות המיסים. החקירה התמקדה בהנפקת רישיונות נהיגה שלא כדין.

מהחקירה עולה כי מנהלת סניף של משרד הרישוי בחיפה קשרה קשר עם אחר כדי להנפיק רישיונות לכאלה שלא עמדו בתנאי הרישיון וזה נשלל להם בגין עבירות של נהיגה תחת השפעת סמים ונהיגה בגילופין. עוד עולה מהחקירה כי החשודה הסתייעה בעובדים נוספים בסניף וביצעה שינויים במערכת הממוחשבת של משרד הרישוי והכל בתמורה לשוחד".