הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

השופט גם הטיל על השוכרת הדירה הוצאות ושכ"ט עו"ד בסך 6,700 שקלים, במידה ולא תפנה הנתבעת את המושכר – באופן יזום על ידה.
על פי התביעה, בין הצדדים נחתם הסכם שכירות אשר הוארך מעת לעת, ובהסכם האחרון הוסכם כי הנתבעת תישא בדמי שכירות בסך של 8,000 שקלים אשר ישולמו לתובעים בכל ה- 15 לחודש.

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

בתביעה ציין עו"ד בן שטרית, במהלך תקופת השכירות פנו התובעים לנתבעת במספר הזדמנויות בדרכי נועם לקבל לידיהם את מלוא דמי השכירות ומשלא נענתה לבקשותיהם הרבות, ביקשו התובעים מהנתבעת לפנות את המושכר לצד תשלום דמי השכירות והתשלומים הנלווים, אולם הנתבעת בעזות מצח סירבה לפנות את המושכר וסירבה לשאת בתשלום דמי השכירות.

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

כמו כן, הנתבעת לא קיימה את התחייבויותיה כאמור ונשאה בתשלום חלקי בלבד של דמי השכירות החל מחודש מרץ 2023, כמו כן החל ממהלך חודש אוגוסט ועד עתה לא נושאת הנתבעת כלל בכל תשלום דמי השכירות ולא שילמה לתובעים ולו אגורה שחוקה אחת.

בתום דיון שנערך בשבוע שעבר הסכימו עו"ד בן שטרית וב"כ הנתבעת להצעת בית המשפט, לפיה השוכרת הסוררת כפי שביקש עו"ד בן שטרית תפנה בתוך כשבועיים את הדירה ובאם תשלם סכום של 12 אלף שקלים, היא תוכל להישאר שבועיים נוספים בלבד בדירה. פרט לכך בהסכמת הנתבעת נפתח כבר עתה תיק הוצל"פ לביצוע פסק דין הפינוי. במידה ולא תשלם השוכרת את הסכום עליו הוסכם יבוצע הפינוי – באמצעות לשכת ההוצל"פ ללא צורך במסירת הודעת פינוי.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ
הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]    
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר