אלכוהול וסמים: קטינה בת 15, צעירה בת 19 ושני צעירים בשנות ה-20 לחייהם הנושאים אקדחים ברישיון הם שעומדים במרכז חקירת פרשת הרצח אתמול ב"מגדל הצעירים" בתל אביב. היום (ראשון) האריך בית משפט השלום בתל אביב בשמונה ימים את מעצרם של תושב הצפון בן 26, ובת זוגו. הצעיר חשוד שגרם למותו של המנוח דניאל ינוב. בית המשפט האריך את מעצר בת הזוג לה מיוחסת קשירת קשר לביצוע פשע. בשלב הזה לא ברור באופן מוחלט מה הוביל לשליפת האקדח ולירי שהוביל למותו של ינוב, אולם ברור כי בדירה נעשה שימוש באלכוהול ובסמים.

נחשף אמל"ח רב: הפשיטה על מתחם של ארגון הפשיעה בכרי | פרסום ראשון
"חנק אותי, שבר לי את המשקפיים": חיים לוינסון טוען שהותקף על ידי שוטר

עוד ברור כי בין החשודה לבין ינוב הייתה היכרות מוקדמת, ולא מן הנמנע שאותה היכרות הובילה למפגש החברים ב"מגדל הצעירים". במשטרה אספו גם אתמול ראיות בזירה ובתום חקירה ראשונית עלה כי הקטינה אינה שותפה לרצח ונוכחותה במקום לכאורה הייתה תמימה. כעת מתכוונים במשטרה להניח בפני החשודים חלק מהממצאים שנאספו במטרה לבחון ולהגיע לנסיבות שהובילו לאותו רגע קריטי וקטלני במהלכו שלף עשור את אקדחו וביצע ירי שגרם למותו של ינוב.

אתמול בשעות אחר הצהריים דווח למשטרה כי בקומה ה-14 ב"מגדל הצעירים" בוצע ירי. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו צעיר ירוי בפלג גופו העליון ושתי צעירות ששהו במקום, וכן צעיר נוסף - החשוד בירי, תושב חיפה. במקום שבו שהו אותרו מספר בקבוקי אלכוהול.

מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי שני הצעירים הם מאבטחים המחזיקים נשק ארגוני ברישיון. החשוד מחזיק את הנשק הארגוני משנת 2020 ושהה עד לאחרונה במילואים. בנסיבות שנחקרות עתה, במהלך הבילוי, שלף החשוד את אקדחו וירה לעבר חברו ופצע אותו באורח אנוש. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו.