הישג ישראלי ומינוי מרגש רגע לפני יום השואה הבינלאומי: יועץ התקשורת תמיר האס נבחר להצטרף לחבר השופטים הבינלאומי של תחרות ה - GWA מטעם איגוד יחסי הציבור העולמי (ipra), זאת לאחר  שניצח בעצמו בתחרות עם קמפיין לשימור זיכרון השואה ובכך הפך ממנצח ב 2023 לשופט ב 2024. האס, יהיה הישראלי היחידי בצוות השופטים היוקרתי שמורכב מיועצי התקשורת ומשרדי יחסי הציבור הטובים בעולם.

IPRA הוא הארגון הרשמי היחידי בעולם שמאגד את יועצי התקשורת, סוכנויות יחסי הציבור, דוברי מדינות והתאגידים הגדולים בעולם. כאמור את העדכון הסופי אודות המינוי קיבל האס מנכ"ל "תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית" רגע לפני יום השואה הבינלאומי מה שהופך את המינוי לסימבולי במיוחד לאחר שניצח בתחרות עם קמפיין בינלאומי שיצר לשימור זיכרון השואה.

"זה היה מרגש כשנציגי משרדי יח"צ מכל העולם אנשים שלא הכרתי עד טקס קבלת הגביע בברצלונה ניגשו אלי ללחוץ ידיים וסיפרו כמה הקמפיין ריגש והרשים אותם" אמר האס: "אנחנו עובדים בשיטה מאוד ספציפית וכך יודעים להגיע לדיוק מרבי של יוזמות ומהלכי יחסי ציבור מורכבים ולכן אין גאה ממני כשפרויקט שיזמנו עבור חסדי נעמי בלי תקציב כמעט, הביא לאימפקט של 1 למיליון במונחי סיקור תקשורתי, בכלי התקשורת מהגדולים בעולם" אמר, "להמציא רעיונות זה נהדר, לדעת להוציא אותם לפועל, ובעיקר כשאין תקציבים משמעותיים, זו כבר מיומנות אחרת".

"Never again=never forget" זה השם של הקמפיין שהוגש לתחרות, "באופן מצמרר אין יותר אקטואלי ממנו כיום" אמר האס שהוזמן להרצות לבוגרי 8200 ולסטודנטים מאוניברסיטת ארפורט בגרמניה על פעילותו, אותה הקדיש לסבו יצחק האס שבתקופה מלחמת העולם עבד בחברת הרכבות ועל הקרון האחרון רשם "מחלות מסוכנות", שם הבריח יהודים מתחת לאפם של הנאצים.  

"לימים, סבא הצטרף לפרטיזנים שם היה חלק מחוליה מיוחדת שנהגה לאתר נאצים ולקחת את חייהם בחניקה  כדי שהדבר האחרון שייראו יהיה יהודי שלוקח את נשימתם האחרונה" הוסיף האס והדגיש "המשמעות של הזכייה דרמטית וכך גם המינוי. מדובר במסר לכל מי שפועל בתחום שימור השואה שאת הנושא החשוב הזה חייבים להמציא מחדש כדי שהדור הצעיר ימשיך לצרוך את התוכן", סיכם: "אני שמח על ההישג שממשיך להראות את אותותיו גם ברמה המקצועית וגם בזירה הבין לאומית"