רגע לפני חיסול, עצרו הלילה בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במשטרה, שני חשודים מאחד מארגוני הפשיעה המשפיעים בגזרת לכיש כשהם רכובים על אופנוע בעיר אשדוד ובדרכם ליעד אותו התכוונו לחסל.

במסגרת המאבק הבלתי מתפשר של המשטרה בארגוני הפשיעה ובמסגרת תוכנית 'חריש עמוק' פעל גם הפעם מרחב לכיש למניעת חיסול מתוכנן ולמעצר חשודים כשהם בדרכם לממש את מזימתם.

אמש, במסגרת פעילות התקפית של היחידה המרכזית של מרחב לכיש, עצרו בלשי היחידה חוליית מחסלים אשר בכוונתה לממש כוונת פגיעה בחיי אדם בטווח זמן מידי. בלשי היחידה נערכו בפעילות מבצעית מכוונת וממוקדת על מנת לסכל את פעילות חוליית המחסלים, שנצפו רוכבים על אופנוע כשהם נעים כאמור ברחבי העיר אשדוד לעבר יעד החיסול. 

שני החשודים צעירים כבני (20 ו - 28 תושבי אשדוד וקריית מלאכי המשתייכים לכנופיית הגרוזינים בדרום, נעצרו לחקירה בימ"ר לכיש והם מובאים כעת לדיון בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן: "לצד המשימות הרבות של שוטרי המחוז בצל הלחימה, אנחנו ממשיכים בלחימה עיקשת מול ארגוני הפשע. אני רוצה לשבח את כוחות המרחב וימ"ר לכיש של המחוז על פעולה מדויקת ומקצועית שהובילה למעצרם של החשודים. שוטרי המחוז הדרומי ימשיכו לפעול על פי התוכניות המבצעיות שקבענו בכדי לתת ביטחון ושירות לאזרחי ישראל".

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן: "מעצר "על חם" רגע לפני הוצאתו לפועל של חיסול הוא תוצר של פעילות רצופה וממוקדת, עיקשת ונחושה, תוך הפעלת מאמצים מודיעיניים ומבצעיים, המצריכה השקעת זמן ומשאבים רבים, כל זאת בצילה של המלחמה המתמשכת והמצב הבטחוני המתוח. נמשיך לפעול ביתר שאת על מנת למנוע פגיעה בחיי אדם ולהבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור".