תושב מזרח ירושלים בן 24 נעצר על ידי בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון במשטרה בחשד לעבירות של סחר באמצעי לחימה (אמל"ח) שיועדו לפעילות טרור. מעצרו התאפשר במהלך פעילות של ימ"ר צפון עת נתפסו על ידי הבלשים טיל מסוג מטאדור עם מערכת שיגור, כדורי מאג ותשעה רימוני רסס. 

בליל שישי האחרון , ביצעו בלשי ימ״ר של מחוז צפון באמצעות יחידת הגבולות (יג"ל) פעילות מבצעית כנגד סוחרי אמל״ח בלתי חוקי באחד מיישובי הגליל במטרה לסכל את הגעת הנשק לידי גורמים עוינים או פלילים ופגיעה באזרחים. במהלך הפעילות זיהו הכוחות רכב מסוג הונדה וסמוך לצומת כרמיאל כוחות המשטרה עצרו את הרכב כשבחיפוש בתוכו נתפס שלל רב של אמל"ח ובכללו כאמור , טיל כתף מסוג מטאדור עם מערכת הפעלה, תשעה רימוני רסס תקניים ומעל ל-1000 כדורי מאג. 

למקום הוקפצו חבלני מחוז צפון שטיפלו באמל"ח שנתפס ונהג הרכב תושב מזרח ירושלים בן 24 נעצר והובא לחקירה בימ"ר צפון. במשטרה מציינים כי "המחוז הצפוני פועלים בנחישות לאיתור וסיכול של כל נסיון לבצע סחר באמצעי לחימה המסכנים את ביטחון אזרחי ישראל. פעילות זו מתוספת למבצעים רבים של מחוז צפון כנגד פעילות טרור ופעילות עבריינית באמצעי לחימה ,סיכולים על חם של גורמים עבריינים והגשת כתבי אישום כנגד המעורבים".