הרצח במגדל הצעירים: פרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום כנגד בר אסור בן 25 מתל אביב, לאחר שרצח בדירתו את דניאל אמינוב ז"ל והכה את חברתו הקטינה.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד לילך שטיבל מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי אסור התגורר עם זוגתו בבניין "מגדלי הצעירים" והחזיק ברישיון כדין באקדח חצי אוטומטי, מתוקף תפקידו כמאבטח. המנוח, דניאל אמינוב ז"ל הועסק כפקיד קבלה בבניין, החל מיום מה-15 במרץ 2023 ועד ליום ל-31 בדצמבר 2023 בינו לבין אסור ז"ל ובת זוגתו שררו יחסי חברות.

ב-20 בינואר 2024 שהה אסור עם זוגתו בדירה. סמוך לשעה 13:45, הגיע המנוח לדירה לשם בילוי חברתי משותף, ובשעה 14:50, הגיעה לדירה גם חברתו של המנוח, קטינה בת 15. במהלך שהותם בדירה, שאפו הנוכחים, מעת לעת, "גז צחוק" וחלקם צרכו סמים. בשלב מסוים, התפתח דין ודברים בין אסור לבין המנוח וחברתו הקטינה, על רקע השימוש שעשו השניים בטלפונים הסלולריים שברשותם. סמוך לאחר מכן, שלף אסור את האקדח אותו החזיק בדירה וכיוונו לעבר המנוח, תוך שהוא אומר לו: "מה אתה עושה מה אתה עושה?". המנוח נעמד, הניף ידיו קדימה בתנועת התגוננות וצעק לעבר הנאשם: "תוריד את הנשק". אסור ירה לעבר פלג גופו העליון של המנוח ארבע יריות, מהן קליע שחדר דרך אצבעות ידו אל החזה שלו וגרם למותו.

מיד לאחר מכן, צעקה הקטינה לעבר אסור "מה אתה עושה?" וזה בתגובה כיוון את האקדח לראשה תוך שהוא אומר לה: "תסתמי את הפה יא בת זונה". אסור החל לתקוף את הקטינה והכה בראשה באמצעות האקדח, כאשר היא מנסה להתגונן. אסור המשיך והכה את הקטינה באמצעות ידיו בכל חלקי גופה, עד אשר נהדף על ידי בת זוגתו אל מחוץ לדירה.