חודש וחצי לאחר שחוסל בביירותבתום חקירה לצד פעילות מודיעינית ומבצעית שנוהלו באגף החקירות והמודיעין של מג״ב איו״ש, הוגש לפני כשבועיים כתב אישום נגד דלאל סלימאן, אחותו של סגן ראש הלשכה המדינית של ארגון חמאס, לאחר שהעבירה כספים, הסיתה ותמכה בו.

על פי כתב האישום, סלימאן העבירה בשנתיים האחרונות כספים לארגון חמאס, שאחיה, סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון או מי מטעמו, השתמשו בהם למטרות שונות. בנוסף, בשביעי באוקטובר, התראיינה הנאשמת למספר כלי תקשורת והשמיעה דברי הסתה, שזכו לסיקור רב. סלימאן, בת 52 תושבת עארורה שבצפון רמאללה, הועלתה החודש לבית המשפט הצבאי יהודה, שם הוגש נגדה כתב אישום, שכלל סעיפי ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין. כזכור, צה"ל עצר בחודש שעבר את אחיותיו של סאלח אל-עארורי, שחוסל בביירות. האחיות, דלאל ופאטמה, נעצרו בעיר אל-בירה ובעיירה עארורה שמצפון לרמאללה.

זירת החיסול של אל-עארורי בביירות (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
זירת החיסול של אל-עארורי בביירות (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בתחילת חודש ינואר האחרון, אישרו בחמאס ובחיזבאללה את חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס. התקיפה שבוצעה באמצעות כלי טיס, יוחסה לישראל, והתבצעה ברובע הדאחייה בביירות. גורמים ביטחוניים בלבנון טענו כי סגנו של הנייה חוסל באמצעות "טילםי מונחים" שנורו ממטוס קרב ישראלי בפרבר הדרומי של ביירות. הגורמים הדגישו כי מטוס הקרב שיגרה שישה טילים, כאשר ארבעה פעם התפוצצו ושניים חדרו את הגג והרסו שתי קומות לפני שפגעו ישירות בחדר הישיבות של בכיר חמאס.