זליגת אמצעי לחימה (אמל"ח) מאותה שבת ה-7 באוקטובר, עת פרצה מלחמת חרבות ברזל אל גורמי פשיעה מעסיקה את המשטרה בכל הגזרות שלה ולא בכדי הבוקר אותרו שלושה רימוני רסס בשטח פתוח בתוך מתחם הנמצא בשימוש של מחולל פשיעה באור עקיבא.

תת מקלע מסוג קרלו ומחסנית מלאה תואמת (צילום: דוברות המשטרה)
תת מקלע מסוג קרלו ומחסנית מלאה תואמת (צילום: דוברות המשטרה)

משפט נתניהו נמשך: החוקר בתיק 1,000 צפוי להעיד בשנית
מוכנים להפעלה: 11 מטעני חבלה מוסלקים אותרו בלוד

 שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פשטו על מתחם בשימוש, מחולל פשיעה בעיר אור עקיבא ובחיפוש שביצעו במקום כאמור, איתרו ותפסו שלושה רימוני רסס שנגנבו ככל הנראה מצה"ל. מדובר בפעילות יזומה של בלשי תחנת חדרה ולוחמי היחידה הטקטית של מג"ב בעיר אור עקיבא, במהלכה הגיעו הכוחות לאותו מתחם בשטח פתוח המוכר להם , מעצם השימוש שעושה בו אותו מחולל פשיעה מקומי.

במשטרה יודעים את זהותו של החשוד והוא ייעצר בהקדם. במשטרה מציינים כי תפיסת האמל"ח באור עקיבא , מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים של שוטרי מרחב מנשה במחוז חוף למען שלום הציבור הנורמטיבי.

רובה סע''ר מסוג m16 (צילום: דוברות המשטרה)
רובה סע''ר מסוג m16 (צילום: דוברות המשטרה)

באירוע אחר שוטרי תחנת גסר אזרקא במחוז חוף חשפו במהלך הלילה תת מקלע שהוסלק  בגן ילדים בכפר.

בלשי תחנת ג'סר אזרקא בסיוע לוחמי מג"ב, ביצעו פעילות מבצעית מוגברת בכפר, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של המשטרה  נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה (אמל"ח) בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, ביצעו הכוחות חיפוש ממוקד בגן ילדים בכפר, ואיתרו תיק המכיל תת מקלע מסוג קרלו ומחסנית מלאה תואמת. בנוסף, איתרו שוטרי תחנת עירון שבמחוז חוף רובה M16 בחדר מקלחת בכפר ברטעה שבשטחים. שוטרי תחנת עירון במחוז חוף יחד עם לוחמי חטיבת הבט"פ של מג"ב פשטו בשעות הבוקר על מתחם מגורים בשלבי בניה בכפר ברטעה שטחים ובחיפוש במקום איתרו נשק מסוג M16 בתוך חדר המקלחת.