שוטרי מפלג ההונאה במשטרת מחוז תל אביב עצרו שלושה חשודים בגין התחזות במטרה להונות ולבצע עסקת מקרקעין נכס בשווי שישה מיליון שקלים תוך שימוש בתעודת זהות מזויפת.

חזבאללה עולה מדרגה? כטב"מ נפל ביישוב סמוך לעכו
"נביאת ההתפכחות" מהשמאל טוענת: "הטבח הוא מה שהפלסטינים רוצים"

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב התקבלה תלונה בגין התחזות לאחר במטרה להונות. מהחקירה עלה כי אדם אשר התחזה באמצעות תעודת זהות מזויפת לבעל נכס בפרויקט פינוי-בינוי יוקרתי מאוד בכיכר המדינה בתל אביב פנה למשרדי היזם בעיר ודרש לקבל את זכויותיו בנכס בשווי שישה מיליון שקלים.

עם קבלת התלונה פתחו השוטרים בחקירה ואתמול, לאחר ביצוע פעולות אופרטיביות מהירות הגיעו השוטרים למשרדי היזם, שם המתינו להגעתו של החשוד, כאשר בסיום פגישתו של המתחזה עם נציג היזם נעצר המתחזה יחד עם חשוד נוסף, כשברשותו תעודת הזהות המזויפת, כ-12,000 שקלים במזומן ומסמכים נוספים, אשר קושרים אותו עם ביצוע העבירה.

תעודת זהות מזויפת של אחד החשודים בהתחזות במטרה להונות ולבצע עסקת מקרקעין נכס בשווי שישה מיליון שקלים (צילום: דוברות המשטרה)
תעודת זהות מזויפת של אחד החשודים בהתחזות במטרה להונות ולבצע עסקת מקרקעין נכס בשווי שישה מיליון שקלים (צילום: דוברות המשטרה)

החשודים, תושבי תל אביב בשנות ה-60 לחייהם, הועברו לחקירה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב. היום הובאו החשודים לבית משפט השלום בתל אביב ומעצרם הוארך עד ליום חמישי.

הבוקר (שלישי) נעצר חשוד נוסף בפרשה, תושב רמת גן בן 40 שהועבר לחקירה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.