בפעילות שוטרי מחוז צפון עוכב לחקירה ראש ארגון פשע, לטיף אבו לטיף, לאחר שנתפס ברכב ממוגן ירי כשלצידו חייל בשירות מילואים חמוש בנשק מסוג תבור שעל פי החשד שימש לאבטחה של ראש הארגון. אתמול 20/02/24, בפעילות שוטרי מחוז צפון בעיר נוף הגליל עצרו לבדיקה רכב שבו על פי החשד הותקן מיגון כנגד ירי.

התחזה לבעל נכס יוקרתי בכיכר המדינה ודרש לקבל זכויות בשווי שישה מיליון שקלים

הרכב, טויוטה לנד קרוזר ממוגן ירי נעצר ובו ארבעה חשודים ביניהם ראש ארגון פשע, חייל חמוש בשירות מילואים ו-2 חשודים נוספים שעוכבו לחקירתם בימ"ר (היחידה המרכזית) של מחוז צפון.

מהחקירה עלה כי ראש הארגון הגיע לדיון בבית המשפט בנצרת כשהוא ברכב ממוגן ירי ומלווה על ידי חייל מילואים חמוש בנשק תבור ששימש על פי החשד לאבטחתו. 

כאמור, ארבעת החשודים נחקרו, נשקו של חייל המילואים נתפס וחומר החקירה עבר למשטרה הצבאית שפעלו להורדת החייל מישרות המילואים. רכב היוקרה ששימש את ראש הארגון נתפס והוגשה בקשה לחילוט הרכב.

שוטרי המחוז הצפוני נלחמים בנחישות כנגד ארגוני הפשע הפוגעים בביטחון האזרחים הנורמטיביים ופועלים בכל האמצעים במטרה למנוע ולסכל את הפעילות העבריינית ולהביאם מאחרי סורג ובריח.

ראש ארגון הפשיעה בצפון מהמגזר עוכב כאמור יחד עם חייל במילואים ובכיר בנוסף בארגונו כשהם נוסעים ברכב מסוג טויוטה לנדקרוזר ממוגן ירי. על גופו של חייל המילואים נתפס נשק מסוג תבור המשמש אותו בשירות המילואים ועל פי החשד הוא משמש כמאבטחו של ראש ארגון. השלושה עוכבה לחקירה ובסיומם שוחררו. נגד ראש ארגון נפתח הליך פלילי.