התביעה המשטרתית הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 36 בגין תקיפה של אדם בן 69 וגרימה לפציעתו הקשה, כשהוא מורדם ומונשם בבית החולים.

מיד עם קבלת הדיווח, ביצעו שוטרי מחוז ירושלים פעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות ולאתר את החשוד במעשה. כבר בתחילת החקירה התברר כי לאחר התקיפה, החשוד הותיר את הקורבן המבוגר מוטל על הכביש מבלי להזעיק עבורו עזרה, נכנס חזרה לרכבו ועזב את המקום.

במסגרת איסוף ממצאים וראיות על ידי גורמי החקירה מתחנת לב הבירה, נחשפה זהותו של הנאשם במעשה, והוצא נגדו בהתאם צו מעצר בבית משפט השלום בירושלים. מהחקירה עלה כי, בתאריך 11.3 בשעות אחר הצוהריים, זמן קצר לפני מקרה האלימות, התעצבן הקורבן על הנאשם מסיבה שאינה ידועה. הנאשם המשיך ברכבו אחריו עד שהבחין בקורבן הולך ברחוב הסמוך. אז עצר את נהיגתו, יצא מהרכב וניגש במהירות לעבר הקורבן המבוגר ודחף אותו בחוזקה לאחור באמצעות ידיו. כתוצאה מכך, הוטח הקורבן ונפל על הכביש ונחבל קשות בראשו כאמור, ואילו הנאשם שב לרכבו ועזב את המקום.

עוברי אורח שהבחינו באדם המבוגר שמוטל על הכביש ובעזיבתו של הנאשם, הזעיקו למקום את גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שם הוגדר מצבו קשה והוא הורדם ומונשם. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה שנדרשו בעניינו. בימים האחרונים התגבשה תשתית ראייתית כלפיו והבוקר, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.