שני קטינים בני 17 ממזרח ירושלים ובגיר בן 18 נעצרו אמש (שלישי) בחשד שיידו אבנים לעבר רכבים סמוך לגבעה הצרפתית בירושלים. מעצרם של שני הקטינים הוארך אתמול בבית משפט השלום בירושלים עד מחר, והם יובאו היום לדיון בבקשה להארכת מעצר נוספת. החשוד הנוסף יובא היום לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

על פי החשד, ארבו השניים לנהג סמוך לתחנת דלק הסמוכה לשכונה הגבעה הצרפתית בירושלים, ובעת שהנהג ירדו מהרכב,  יידו לעברו אבנים. בתום חקירה ובסיוע של תצפיתני מרכז השליטה הצליחו שוטרי מחוז ירושלים לבצע את מעצרם של השניים. לפני מספר ימים, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות מקרה של יידוי אבנים לעבר רכב שתדלק בתחנת בבירה וכתוצאה מכך, נגרם נזק לרכב.

מחקירת המקרה עלה כי הנהג הגיע לתחנת הדלק על מנת לתדלק את רכבו, כשלושת החשודים הבחינו בנהג הרכב, ארבו לו ביציאתו מתחנת הדלק ויידו אבנים לעברו. כתוצאה מכך, נגרם נזק לרכבו ולא היו נפגעים. בסיוע של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, חוקרי תחנת שלם הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים ואמש הם אותרו ונעצרו על ידי השוטרים. 

במשטרת ירושלים מדגישים: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ומפרי סדר אלימים שינסו לפגוע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו".