משפט נתניהו התחדש היום (שני) שני עם עדות אייל גבאי מי שהיה מנכ"ל משרד ראש הממשלה בין השנים 2009-2011. עדות גבאי מתמקדת בתיק 1000 כאשר נטען כי היה בתוך הפרטים של עסקת טאטא שהייתה אמורה להניב רווח לאיש העסקים ארנון מילצ'ן.

בפתח הדיון הציגו דברים שקשורים לטאטא (ראטן טאטא איל ההון ההודי מ.ו) "יום אחד נקראתי למשרד ראש הממשלה העלו את עניין המיזם עם טאטא שבועיים אחרי ראיתי את מר טאטא ומר מילצ'ן", אמר גבאי בפתח דבריו. אולם, בהמשך התגלתה מחלוקת בין תביעה להגנה על ריענון חומר מהחקירה בנוגע לנוכחות מילצ'ן. 

גבאי סיפר בפגישה שהוא לא זוכר שום דבר. "גבי גולן (סגן מזכיר הממשלה לשעבר) היה נכנס ויוצא הרבה מלשכתי היינו ביחסים מצוינים בן בית". במקביל, נמשך הוויכוח על הריענון כשהשופטים שואלים למה זה נדרש. במשטרה אמר גבאי כי גולן לא היה מגיע תדיר לפגישות בניגוד לאמירתו על הדוכן. גבאי מבהיר:"הוא היה מחליט מתי לבוא מתי לא".

גבאי:" אזור סחר חופשי אינו דבר חדש בישראל. הייתי מנהל תחום כלכלי רצו להקים משהו בנגב ב-99', היה אז דיון לבקשת השר לתשתיות לאומיות דאז אריאל שרון ז"ל קידום ביצוע חוק סחר חופשי. מי שזכה אז זה לארי סילברסטיין אפילו לא הזמינו את אגף תקציבים. אמרתי למשה ליאון שלא הגיוני שאין אגף תקציבים, הכריעו בניגוד לעמדתו של רון  איילון (לימים מנכ"ל יס). לנו לא היה מה להרוויח מאירוע כזה של סחר חופשי".