הורי העיר קרית מוצקין הביעו חששות כבדים לאחר שנודע להם כי שני האחים שלומי ואורן קורידו, אשר מורשעים בעבירות פדופיליה, שכרו דירה משותפת ברחוב בעיר. אורן קורידו הורשע בעבר שלוש פעמים במעשים מגונים ובמעשי סדום בכוח בקטינים, בהחזקת פרסומי תועבה בביתו וגם באיומים. הוא ישב בעבר בכלא במשך שש שנים בגין מעשים מגונים שביצע ב-6 קטינים. בשנת 2008 הורשע אחיו, שלומי קורידו, בצילום ילדים קטנים עירומים בחוף מציצים בתל אביב ונשלח לשנת מאסר. 

"אונס מחריד": חטיפה ועבירות מין בקטינה בת 15 בדרום הארץ
חמאס היה בהלם מוחלט: עכשיו אפשר לספר מה צה"ל חשף בשיפא

הילה לאופר, תושבת העיר כתבה ברשתות החברתיות: ״מכירים את האחים קורידו? שני שטנים פדופילים שפוגעים בילדים, נכנסים לכלא, משתחררים וממשיכים לפגוע. הם עברו לקרית מוצקין! לאחר התערבות ראש העיר, הובטח לו ע"י בעל הדירה כי יפונו לאלתר. אני קוראת מפה לכל בעלי הדירות באזור הקריות שלא להשכיר להם דירה - אחרת המחאה המטורפת שנרים פה תעיר גם את המתים״, התריעה. 

תושב העיר אמר כי ״הבית ששכרו הפדופילים - נמצא מטרים ספורים מגן ילדים. איך אין חוק שאוסר על דבר כזה? בארה"ב אסור לעבריין מין לגור בקרבת בית ספר או גן ילדים״, מחא.

לאחר פניות התושבים המודאגים, אמר בנושא ראש עיריית מוצקין הנכנס, ציקי אבישר: ״קיבלתי פניות מתושבים בנוגע למעבר דירה של האחים קורידו לקריית מוצקין. יצרתי קשר עם בעל הדירה שהודיע לי במפורש, כי אינו מתכוון להמשיך את הסכם השכירות עימם וכי הדירה תפונה לאלתר. עם כניסתי לתפקיד ראש הרשות, שמתי בראש מעייני להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. המרחב הציבורי במוצקין יישאר בטוח״.

היום בצהריים, התראיין ראש העיר ל-'מעריב' וסיפר על המקרה: ״שלשום האחים נכנסו לדירה - ורק אתמול העניין הובא לידיעתי. מיד התקשרתי לבעלי הדירה בבקשה להוציא אותם מהדירה ששכרו. הם הודיעו שחוזה ההתקשרות עם האחים קורידו הסתיים לאלתר - והבוקר, בפיקוח השיטור העירוני - הם הוצאו מהדירה. אני מודיע שאלחם בהם בכל דרך חוקית - ואמנע מהם להיות בעיר שלנו. ביטחון התושבים הוא מעל הכול״.