הגם שהוא מרצה עונש מאסר ממושך ולאחרונה הוחמרו תנאי כליאתו, נעצר הבוקר ראש ארגון הפשיעה קוטייר עודה בחשד למעורבות במעשים פליליים חמורים כלפי שירות בתי הסוהר (שב"ס). 

כאמור, בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר)  של מחוז מרכז במשטרה, בשילוב היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 במשטרה וימ"ר בתי הסוהר, נעצרו הבוקר ראש ארגון פשיעה גדול מהמרכז המרצה עונש מאסר בכלא. יחד איתו נעצרו אסיר נוסף וכן שני קרובי משפחתם תושבי ג'לג'וליה. הארבעה חשודים במעורבות בהשלכת רימוני רסס לעבר מתקני כליאה וכן סחיטה ואיומים של קצין שב"ס. בנוסף עוכבה לחקירה עורכת דין תושבת המרכז החשודה במעורבות בפלילים. כך הותר הבוקר לפרסום. 

במהלך החודשים האחרונים ניהלו חוקרי ימ"ר מרכב בשת"פ עם היאחב"ל בלהב 433 וימ"ר שב"ס חקירה סמויה שהתמקדה בשני אסירים תושבי ג'לג'וליה המרצים עונשי מאסר ממושכים בבתי הסוהר קציעות ואיילון. השניים חשודים כי יחד עם שני קרובי משפחתם היו מעורבים בהשלכת רימוני רסס לפני כחודשים לעבר מתקן הכליאה הדרים ובית המעצר אבו כביר. 

עוד חשודים הארבעה כי איימו וסחטו קצין שב"ס שחשף בתאו של אחד האסירים טלפונים ניידים מוסלקים שאחזקתם אסורה על פי החוק ועל פי נהלי שב"ס. מדובר בראש ארגון פשיעה מסוכן ואלים, שהתרעם על כלאי כליאתו ולא אחת עלה שמו לכותרות.  הבוקר הפכה החקירה לשלב הגלוי שלה עם מעצרם של הארבעה כשאחד מהם נעצר בבית מלון במרכז הארץ כשברשותו אקדח טעון ושתי מחסניות. 

עוד עוכבה לחקירה עורכת דין מהמרכז הקשורה לחשודים ובמשטרה מייחסים לה חשד למעורבות במעשים פליליים. במשטרה מתכוונים להביא את החשודים בתום חקירה לבית משפט השלום בראשון לציון שם היא תבקש להאריך את מעצרם. 

מפקד מחוז מרכז  - ניצב אבי ביטון, שיבח את הימ"ר המחוזי על ניהול חקירה מקצועית המשלבת באופן איכותי את כלל היחידות והאמצעים, לשם איסוף הראיות הנדרשות בפרשיה כה מסועפת, כאשר המסר הוא חד וברור – ידה הארוכה של המשטרה תפעל בכל העוצמות כנגד מחוללי פשיעה וכנופיות ותמצה את מלוא חומרת הדין עם מי שיעז לאיים ולסכן את בטחון השוטרים ולוחמי הכליאה בשירות בתי הסוהר.