הפרקליטות הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד עובדיה אזברגה (28) מלוד, שבשל נהיגתו הרשלנית גרם לתאונה באוקטובר 2021 שבה נהרג פעוט בן שנתיים וחצי. בתאונה נפצעו עוד ארבעה אנשים וביניהם אשתו. 

מכתב האישום שהגיש עו"ד דרור שטורק מפרקליטות מחוז דרום עולה כי ב-30.10.2021 בשעות אחר הצהריים, נהג אזברגה ברכבו על כביש 80 לכיוון דרום יחד עם אשתו. בשלב מסוים ירד אזברגה לשול הימיני ועקף את הרכב שלפניו. לאחר מכן חזר לנתיב הנסיעה והמשיך בנסיעתו תוך שהוא מצמצם את המרחק בינו לבין הרכב שלפניו בו הסיע ס. את שלושת ילדים הקטינים.

אזברגה פגע חזית ברכבו של ס, מעוצמת ההתנגשות, רכבו של אזברגה פגע בעמוד תאורה שהוצב במקום, והמשיך בתנועה עד שנעצר מעבר לשול השמאלי. כתוצאה מהתאונה, לבנו הפעוט של ס. (2.5) נגרמו חבלות ראש קשות ושברים בעצמות הפנים והגולגולת, הוא פונה לבית-החולים ונפטר כשבוע לאחר מכן.

ס. ואחד מבניו (9.5) נחבלו ואושפזו בבית-החולים ובן נוסף (8.5) נחבל חבלות קלת ואושפז להשגחה. בנוסף, כתוצאה מהתאונה, אשתו של אזברגה נחבלה ואושפזה בבית החולים. לאזברגה יוחסו עבירות של גרימת מוות ברשלנות ונהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש.