השבוע בתום חקירה סמויה של שוטרי מחוז צפון, בוצע מעצרם של שלושה חברי ארגון הפשיעה של בכרי, בחשד לסחיטת איש עסקים אמיד ומשמעותי באזור הצפון.

על פי החשד , השלושה בכסות הארגון שהם משתייכים אליו, פנו אל איש העסקים ודרשו ממנו , סכומים הנאמדים במאות אלפי שקלים כחלק מניסיון לסחיטה באיומים או כפי שמכנים את זה פרוטקשן.

בחמישי שעבר ה – 4.4.2024, במסגרת המאבק העיקש באותם מחוללי פשיעה וכחלק מהמעקב אחר ארגון בכרי, נעצרו שלושה תושבי נצרת, צעירים בשנות ה – 20 לחייהם החשודים בעבירות סחיטה ואיומים.

מחומר החקירה עולה כי הקורבן לסחיטה נדרש לשלם כאמור סכום הנאמד במאות אלפי שקלים על ידי הכנופייה כתשלום "פרוטקשין" ומשלא שילם בוצע לעבר אחד מעסקיו ירי.

בית המשפט השלום בנצרת האריך את מעצרם עד לתאריך 11.04.24. 

"המאבק של המחוז הצפוני במשטרה בארגוני הפשע, לרבות הבכירים שבהם, יצליח, ככל שהמשטרה תבצע מעצרים ותשב לעבריינים על הצוואר", כך סבורים גורמים במשטרה המכירים את הנושא.

במשטרה מציינים: "פעילות זו מתווספת לפעילות התקפית של שוטרי המחוז הצפוני כנגד ארגוני וכנופיות הפשע. רק הבוקר נעצרו 8 חשודים תושבי טובא זנגרייה בחשד למעורבות בשוד תכשיטים אלים.  בנוסף בשבועות האחרונים פוענוחו 2 מקרי רצח הקשורים לסכסוכים בין כנופיות עבריינים".