הסיפור הזה ממשיך להסתבך והוא עוד עלול להסתיים ברע: מטען חבלה אותר הלילה (שלישי) בכניסה לביתו של ויקי עזרא, הבעלים של "לחם חביתה", בעוד אירוע חמור שמטיל אימה בעיר נתניה.

תקרית שנייה בשבוע: רימון הושלך לעבר ביתו של בעל "לחם חביתה"

במשטרה מציינים כי במסגרת פעילות יזומה במהלך הלילה כנגד עבירות של החזקה ושימוש באמצעי לחימה, זיהו שוטרי התחנה חפץ שעורר את חשדם שהונח בכניסה לביתו של עזרא, שרק בסוף השבוע פרסם כי הוא מתכוון לבנות מקום חדש אחרי שהוצא צו סגירה לעסק שבבעלותו. הרחוב נסגר לתנועה וחבלן משטרה שהוזעק למקום נטרל מטען חבלה ואסף אותו להמשך מיצוי ראיות במעבדות החבלה והזיהוי הפלילי של המשטרה.

שוטרי תחנת נתניה ביצעו הלילה פעילות יזומה כנגד עבירות החזקה ושימוש באמצעי לחימה. במהלך הפעילות זיהו שוטרי התחנה חפץ שעורר את חשדם שהונח בכניסה לבית במזרח העיר. מיד לאחר מכן נפתח הרחוב לתנועה מחודשת והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי.

מטען החבלה שהונח בכניסה לביתו של ויקי עזרא (צילום: דוברות המשטרה)
מטען החבלה שהונח בכניסה לביתו של ויקי עזרא (צילום: דוברות המשטרה)

נבהיר כי מאז ה -3.3.2024 עת נתגלע לכאורה סכסוך בין מנשה (מני) עזרא, בנו של ויקי, לבין אחרים בהם גבי חנני מחולון ועומרי מיוסט מנתניה, סמוך למבנה של לחם חביתה לכאורה בגין מקום חניה , נרשמו מספר אירועים חמורים בהם השלכת רימונים, וכאמור הנחת מטען חבלה וזאת אחרי שכבר הוגש כתב אישום כנגד מיוסט וחנני בעקבות תקיפת מני עזרא ואחיו דוד ומעצרם באותו אירוע.

כאמור, חמישה שבועות לאחר אירוע התקיפה ואחרי מספר אירועים מוצמד מטען חבלה לביתו באירוע שיכול היה להסתיים בנפגעים לרבות עוברי אורח וחפים מפשע. גורם שמעורה בפרטים ציין בפני מעריב כי "אי אפשר להאמין שמדובר בסכסוך על מקום חנייה , זה לא היה מתגלגל לממדים כאלה. יש שני עצורים בתקיפה הראשונה וכתב אישום, זה משהו כבד מזה וברגע שמתחילים 'לשחק' בחומרי חבלה זה יכול להסתיים רע ואפילו רע מאד. סביר גם שהמשטרה מבצעת סיורים סביב הבית של ויקי עזרא בעקבות חומרת הפרשה. נקווה שזה לא יסתיים עם קורבנות כל הבלאגן הזה".