בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר לאחרונה 29 שנות מאסר, על אזרח תאילנד לאחר שדרס למוות את חברו לעבודה באמצעות רכב חקלאי מסוג בובקט. הנאשם הורשע על פי הודאתו בעבירות של רצח בכוונה, שיבוש מהלכי משפט והיזק לרכוש במזיד. מכתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי), עולה כי  BUWON ROSDEE המכונה "או", עבד במשק חקלאי יחד עם מספר עובדים נוספים מתאילנד וביניהם המנוח.

דרס ודקר מספר פעמיים: 29 שנות מאסר לרוצח נדב בוחניק באשדוד

יצחק שפק שרצח את פרודתו עליזה שפק נידון ל-29 שנות מאסר

במהלך חודש מרץ אשתקד, לאחר שסיים הנאשם את יום עבודתו, נהג לעבר מתחם המגורים של העובדים ברכב החקלאי במטרה לאתר את המנוח ולגרום למותו. הנאשם עט לתוך מתחם המגורים תוך שפגע בגג המטבח, בעת שבמתחם שהו המנוח ושישה עובדים נוספים. העובדים החלו לברוח לעבר השטח החקלאי אך הנאשם רדף אחר המנוח.

לבסוף הנאשם פגע במנוח ודרס אותו למוות. מיד לאחר מכן, הרים את גופתו והשליך אותה בשטח פתוח סמוך למסילת הרכבת שבין אופקים לבאר שבע. במסגרת הטיעונים לעונש, ציינה עו"ד שולי רוטשילד מפרקליטות מחוז דרום כי מדובר באירוע חמור מאוד. במהלכו, על רקע לא ברור.

בגזר הדין קבעו שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גילת שלו, איתי ברסלר גונן ופאני גילת כהן: "כתב האישום מגולל מסכת מעשים המביעים את נחישותו של הנאשם להשלים את כוונתו, כאשר דבר לא הרתיע את הנאשם, ולרבות העובדה שעם המנוח שהו עובדים נוספים אשר כתוצאה ממעשי הנאשם, נשקפה סכנה ממשית גם לחייהם". כאמור, בית המשפט גזר על הנאשם 29 שנות מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי, פסילת רישיון לתקופה של שלוש שנים ופיצויים למשפחת המנוח ולבעלי המשק.