היום (ראשון) הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע כנגד שלושה צעירים, תושבי בני ברק, החשודים כי היו מעורבים בתקיפה אכזרית של עובד מינימרקט, תוך קריאה גזענית "מוות לערבים", וזאת במהלך שוד מזוין שביצעו לפני כשלושה שבועות. 

ביום ה – 15.4.2024, סמוך לשעה 01:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות תקיפת עובד במינימרקט ברחוב סוקולוב ברמת גן על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום. שוטרים הגיעו לזירה והקורבן פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קשה. 

הכל זה בלוף? "ישראל בכלל לא שוקלת להיכנס לרפיח"

חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) של מרחב דן, שהחלה בביצוע מגוון פעולות לאיתור החשודים במעשה. בלשי היל"פ, הצליחו להתחקות אחר זהותם של החשודים, ועוד באותו השבוע, החלו בביצוע מעצרים. במסגרת מבצע המעצרים, אותרו פריטי לבוש שתאמו וקשרו את החשודים לזירת האירוע. 

החשודים הובאו לחקירה במשרדי היל"פ של מרחב דן במשטרה ומעצרם הוארך. מהחקירה עלה כי החשודים הגיעו סמוך לשעה 01:00 בלילה למינימרקט על מנת לשדוד סיגריות תוך שהם רעולי פנים, ובפועל תקפו את המוכר שהיה באותה עת לבדו בחנות. 

החשודים התנפלו על הקורבן, תוך שהם חמושים בסכין ואלה. הקורבן נדקר ע"י החשודים בפלג גופו העליון ונגרמו לו חבלות קשות. במהלך התקיפה, החשודים קראו לעברו קריאות גזעניות, "מוות לערבים".

בעת החקירה, הצליחו החוקרים לקשור את אחד החשודים לאירוע נוסף של שוד סיגריות מאותו העסק, שאירע בנובמבר 2023 ואף לא דווח למשטרה.

עם סיומה של חקירה מורכבת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן, הוגשה היום הצהרת תובע נגד שלושת חשודים ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.