בית משפט השלום בתל אביב האריך בסוף השבוע בארבעה ימים ועד מחר את מעצרו של תושב חולון בן 57 החשוד בביצוע עבירות מין חמורות בבתו בת ה-10, בעת שבילה עמה באזור הרצליה.

ההסברה העמיקה את המשבר עם ארה"ב? "האמירות של סמוטריץ' ובן גביר גרמו נזק גדול"
ביידן מציג: הראש של סינוואר תמורת אי כניסה לרפיח

על פי החשד במסגרת הסדרי ראייה של החשוד עם בתו הקטינה הוא נהג לבלות איתה באזור הרצליה. מתלונה שהוגשה במשטרה ומהחקירה עולה כי הוא ביצע בה עבירות מין חמורות במשך פעמים רבות, לרבות מעשה אונס.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה פתחה המשטרה בחקירה ועשתה מאמצים כבירים בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של החשוד שהחל בבריחה וניסה להסתתר. בחמישי האחרון במסגרת פעילות חקירה מגוונת וסיוע של שוטרי הבילוש של נוער גלילות והיחידה למאבק בפשיעה של מרחב ירקון הובא החשוד לחקירה בתחנת גלילות ובסיומה נכלא. בסוף השבוע הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב שהאריך את מעצרו בארבעה ימים.

במשטרה מתכוונים מחר לבקש את הארכת מעצרו הנוספת של החשוד ובמקביל להגיש נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום חמור נגדו. במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה ומציינים כי מדובר ב"מעשים חמורים, נפשעים ונתעבים שביצע החשוד בקטינה, כל זאת בעת שפגש בה במסגרת הסדרי הראייה שנקבעו לו על פי גורמי הרווחה. המטרה היא למצות את החקירה עמו ולהעמידו לדין בגין המעשים שביצע".