גבר כבן 50 נרצח אתמול (ראשון) מצרור יריות בכביש 65 סמוך לגן שמואל. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר שנמצא ללא סימני חיים עם פציעות חודרות וקבעו את מותו. גורמים במשטרה מציינים כי מדובר באירוע קשה מאוד שבו נעשה שימוש גם בנשק ארוך וגם בנשק קצר כדי לפגוע בקורבן. הנהג נסע ברכב שכור, ותוך כדי נסיעה רכב אחר עקף אותו ומתוך הרכב בוצע לעברו ירי. הקורבן משתייך למגזר הערבי, וזהו הקורבן ה-64 השנה במגזר הערבי.

בגין ניסיון רצח: כתב אישום חמור הוגש נגד ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי
נהג האמבולנס אמר שהוא בדרך "להציל חיים": הלוחמים נדהמו ממה שראו

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א עידן אלמלח סיפר: "ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

המשטרה עדכנה כי פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח אודות ירי לעבר אדם בכניסה לגן שמואל. עוד נאמר כי כוחות המשטרה נמצאים בזירה והרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

מאהר סמאדה, נהג ברכב שכור מסוג מאסדה, כשנסע אתמול בשעות הצהריים מאזור חדרה לכיוון מחנה 80. כשהגיע לצומת גן שמואל, עקף את רכבו , רכב ובו מחסלים שדלקו בעקבותיו. ככל הנראה שניים מנוסעי הרכב, האחד שנשא נשק ארוך מסוג קלצ'ניקוב והשני אקדח , פתחו לעברו בצרור יריות שפגעו בפלג גופו העליון, הרכב סטה מהכביש אל תעלה סמוכה ונעצר. לסמאדה לא היה שום סיכוי לשרוד את הפציעה האנושה בעיקר בראשו ומותו נקבע במקום. 

סמאדה, בן 50 תושב באקה אל גרביה הוא הקורבן ה – 64 של המגזר הערבי מאז תחילת שנת 2024. כוחות גדולים של משטרה ממחוז חוף הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי.

החוקרים אספו ממצאים ראשונים, ניסו לאתר מצלמות אבטחה במסלול נסיעתו של הקורבן ובמקביל נפתחו סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר הרכב ובו המתנקשים שנמלט מהזירה. גורמים במשטרה מציינים כי מדובר באירוע קשה מאוד שבו נעשה שימוש גם בנשק ארוך וגם בנשק קצר כדי לפגוע בקורבן. הנהג נסע ברכב שכור, ותוך כדי נסיעה רכב אחר עקף אותו ומתוך הרכב בוצע לעברו ירי. פשוט ריססו אותו והיה קשה לזהות אותו".

במשטרה עמלו ממושכות כדי לזהות את הקורבן , והצליבו פרטים מול חברת ההשכרה של הרכב עד שהתבררה זהותו. בנוסף ערכו החוקרים בדיקות למי משתייך הקורבן במטרה לנסות ולברר מה המניע לחיסול הממוקד הזה, למעקב אחריו ולהתנקשות לאור יום ממש בכניסה לגן שמואל.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א עידן אלמלח סיפר: "ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".