היום (שישי) הותר לפרסום כי גופת הצעיר שנמצאה אמש במבנה נטוש סמוך לבית העלמין מורשה שברמת השרון - הינה גופתו של שליו דהן, אשר נעדר מאז הרצח של עומרי זוארץ לפני כשבועיים בנתניה.

לעיני עוברים ושבים: תושב עראבה חוסל על רקע פלילי

זוארץ ודהן היו בברית עבריינים בנתניה כנגד כנופייה אחרת. מיד לאחר חיסולו של זוארץ, דיווחה המשטרה על היעדרותו של דהן ואתמול בשעות הבוקר העלתה פרסום נוסף, לפיו גובר החשש לחייו והיא מחפשת אחר עקבותיו. כאמור, בשעות הצהריים דיווח עובר רוח כי הבחין בגופה שחלקה היא שרופה במבנה נטוש וכוחות משטרה שהגיעו למקום הבינו כי מדובר בגופתו של דהן.

חיסולו של זוארץ הביא את עברייני נתניה לפצוח בחגיגות ולפתוח בשירה רועמת ומבזה נגד מי שנחשב לאימת העיר, למרות גילו הצעיר. את האירוע ליווה מטח זיקוקין כבד ובאופיו הזכיר את האירוע שבו העבריין הבכיר שמוליק הרוש "הקדיש" שיר פוגעני ליריבו המר מיכאל מור, המרצה עונש מאסר ממושך.

היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה ממשיכה בחקירת חיסולו של זוארץ, ומה שברור לחוקרים כבר כעת הוא כי זוארץ נפל במלכודת לא מתוחכמת במיוחד, שלפי הערכה טמן לו אחד ממקורביו. כזכור, זוארץ נמצא בזירה ברחוב מיכאל מקלף בנתניה, כשהוא ללא רוח חיים ורעול פנים. מה שמעלה את החשד כי סוכם איתו שיגיע ברכב גנוב למקום, יתכן שבמטרה להיות שותף בפשע חמור אחר.