איש הצבא ורה"מ לשעבר אהוד ברק הגיש היום (חמישי) מטעם עו"ד שלו עודד גזית התראה לפני תביעה לרמי בן יהודה, אשר טען כי הוא "המחבל שיזם מלחמה נגד ישראל" וכי ברק הינו "פדופיל". 

"חוץ מהאכזריות של חמאס, זה הדבר המרכזי": איך ישראל אמורה להגיב לאחר סרטון התצפיתניות?
בן גביר עקץ את גלנט בישיבת הממשלה: "אולי אתה במפלגה של זהבה גלאון" | הציטוטים המלאים

על פי הכתוב בהתראה, אמירות אלו מצטברות בנוסף לשאר פרסומים אחרים ובהם לשון הרע של בן יהודה נגד ברק. "הם נעשו בכוונה לפגוע במר ברק, לבזותו ולהשפילו, לייחס לו מעשים פליליים ובלתי מוסריים", נכתב בהתראה. שם גם חויב בן יהודה "להסיר לאלתר ולא יאוחר מבתוך 12 שעות את כל הפרסומים השקריים, ובכלל זאת הפרסומים המוזכרים לעיל".

כמו כן, חויב בן יהודה לפרסם בחשבון הטוויטר שלו תוך אותו פרק זמן את ההודעה: "בשנים האחרונות פרסמתי ציוצים בהם ייחסתי לאהוד ברק אחריות לקרות אירועי השביעי באוקטובר, וכן טענתי כי ביצע עבירות מין חמורות. המידע שפרסמתי היה שקרי, לכן מחקתי את כל הציוצים, אני חוזר בי ומתנצל על הפגיעה שגרמתי למר ברק". את ההודעה חייב עו"ד גזית את בן יהודה לנעוץ בחשבון הטוויטר שלו למשך 28 ימים לכל הפחות.

בנוסף לכך, התבקש בן יהודה בהתראה להעביר לברק פיצוי בסך 50,000 ש"ח תוך 21 ימים. במידה ולא יפעל על פי ההוראות הנ''ל, יוגש נגדו תביעת לשון הרע, בה ייתבע ב-100,000 ש"ח.