מני נפתלי דורש התנצלות משרה נתניהו, כך עולה מתגובת אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, לערעור שהגישה אשת ראש הממשלה על פסק הדין של בית הדין לעבודה בירושלים. בית הדין הורה לצדדים להגיש עד היום את תגובתם לבקשתה של נתניהו להיות צד בערעור. מתגובתו של נפתלי עולה כי הוא מתנגד לכך. כפי שפורסם לראשונה במעריב, הפרקליטות הודיעה כי לא תתנגד לבקשתה של נתניהו לערער בעצמה על פסק הדין.


בתגובה שהוגשה באמצעות עורכות הדין נאוה פינצ'וק–אלכסנדר ונעמי לנדאו, מבקש נפתלי מבית הדין הארצי לעבודה לסלק על הסף את הערעור, מאחר שלטענתו, כל תכליתו להוות פלטפורמה להכתמת שמו של נפתלי. בנוסף, מבקש אב הבית לשעבר מבית המשפט לחייב את נתניהו לפרסם התנצלות "על הלשון המשתלחת, הבוטה, הפוגענית ומשולחת הרסן בה נקטה במסגרת כתב הערעור על פסק הדין".
 
נפתלי טוען כי מאחר שנתניהו שימשה עדה בלבד במשפט שהתנהל בתביעתו, ולא נתבעת, אין לה כעת זכות ערעור. "הגברת נתניהו ישנה ושקטה על שמריה ובחרה במשך למעלה משנתיים לא להצטרף להליך ולא להביא עדים מטעמה", נכתב. נפתלי תוקף את עדותה של אשת ראש הממשלה במשפטו. "במקום לנצל את הבמה שניתנה לה כדי להפריך את הטענות ולהציג גרסה סדורה וקוהרנטית באשר לאירועים הנטענים, בחרה גברת נתניהו לנצל את הבמה לשם ניגוח התובע והשמעת דברי השמצה פרועים ומופרכים כלפיו, הפצת תיאוריות קונספירציה תמוהות במיוחד והתחמקות שיטתית מלהשיב על שאלות".   

כפי שפורסם לראשונה במעריב, המדינה אינה מתנגדת להיותה של נתניהו צד בערעור. בתגובה שהגישה הפרקליטות לבית הדין, נכתב כי "ההליך סב כל כולו על טענות המכוונות נגד המערערת". על פי הפרקליטות, על בית הדין האזורי היה לצרף את נתניהו כצד בהליך הראשון. עם זאת מציינים בפרקליטות כי בהיעדר חוק המגדיר את הצדדים ליריבות, "אנחנו מוצאים את עצמנו משוטטים בזירה משפטית שאיינה מובנת, ובתוך כך עשויים למצוא את עצמנו נקלעים למצבים משפטיים שאין להם מענה משפטי הולם ושיש בהם חשש לקיומו של הליך לא הוגן".

בפברואר פסקה שופטת בית הדין לעבודה בירושלים, דיתה פרוז'ינין, כי במעון ראש הממשלה " שררו תנאי העסקה פוגעניים בגין התנהגותה של גברת נתניהו ויחסה אל העובדים". השופטת פסקה פיצויים לנפתלי בסכום של כ-170 אלף שקל. 
נתניהו הגישה ערעור על ההחלטה לבית הדין הארצי לעבודה, בו כינתה את נפתלי "אדם אלים" וטענה כי וציינה כי היא "לא הייתה צד לתביעה אלא עדה שנצטוותה על ידי בית הדין להעיד בתצהיר". לפיכך, נכתב בבקשה, "לא יכולה היתה להביא עדים, חיזוקים או ראיות לתמוך בדבריה".
בית הדין קבע כי שאלת זכותה של נתניהו לערער "מעוררת שאלה הראויה להכרעה" וביקש מהצדדים להגיש את עמדתם עד היום. במקביל, מנהלת נתניהו מאבק לפסילתה של השופטת פרוז'ינין מלדון בתיק גיא אליהו. בית הדין קבע כי על הצדדים להגיש את תגובתם לזכותה של נתניהו להגיש ערעור. כזכור, בערכאה הראשונה קבע בית הדין כי בבית ראש הממשלה התקיימה העסקה פוגענית ובסיכום נכתבו הרבה אמירות קשות נגד רעיית ראש הממשלה.

עו"ד נעמי לנדאו, מומחית לדיני עבודה, המייצגת את מני נפתלי, אמרה כי "מלבד העובדה כי הגברת נתניהו לא עומדת באף קריטריון משפטי שיכול לאפשר לה להפוך לצד בהליך משפטי בו שימשה כעדה בלבד, ולהגיש ערעור על פסיקת בית הדין, תמוהה בעיניי עצם בקשת הערעור שכן לגברת נתניהו ניתנו כל ההזדמנויות להציג את גרסתה ולהביא ראיות ביד חופשית, כפי שאכן עשתה. ייטב היה לו הגברת נתניהו היתה משקיעה את מיטב משאביה וכוחותיה בהפנמת טעויותיה, בלקיחת אחריות ובתיקון דרכה. הציבור בישראל מצפה ממעסיקיו, כמו גם ממנהיגיו, לדעת לקחת אחריות על מעשיהם כמו גם להודות בטעויותיהם. עצוב מאוד שאין אלו פני הדברים אצל הדיירים במעון רה"מ".