פוענח רצח תהילה נגר ז"ל: בית המשפט המחוזי בנצרת הגיש היום (רביעי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד ראיד רושרוש (27), בן זוגה של נגר ז"ל, הצעירה שקיבוץ גינוסר שנמצאה ללא רוח חיים בסוף חודש דצמבר בסמוך למושבה מגדל שבצפון הארץ. עם הגשת כתב האישום, הותרו לפרסום פרטי הפרשה, שהחלה כמערכת יחסים אלימה בין בני הזוג והסתיימה ברצח המזעזע.


 


גופתה של נגר ז"ל נמצאה ב-20.12.16 כשהיא מוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך למגדל. כוחות משטרה הגיעו למקום בעקבות הדיווח, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון לאחר שבחיפוש ברכב בו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל.



הנאשם נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה עם השוטרים. בנוסף הוא בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו. מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך שנה וחצי, במהלכה נהג הוא להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך נגר ז"ל הקפידה לשמור על כך בסוד והמשיכה להיות עימו בקשר. הנאשם אף איים על המנוחה לבל תספר לאיש אודות המכות - אחרת יפרסם ברבים תמונות אינטימיות שלה, אותן החזיק ברשותו. 



זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה



התלוננה על אלימות אך חזרה בה והתיק נסגר


עוד עלה מהחקירה כי בחודש אוקטובר רושרוש היכה שוב את המנוחה בחוזקה עד אשר זו נזקקה לטיפול רפואי. לאחר מקרה זה היא אזרה אומץ וביחד עם אמה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן על האלימות מצד בן זוגה. עם הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים, אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד המנוחה, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הוא שוחרר ע"י בית המשפט. כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום והתיק בעניינו נסגר.



לאחר 15 יום הנאשם יצר קשר עם נגר ז"ל וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם "בצורה יפה", והמנוחה נענתה לו. ואכן, ב-19.12 רושרוש הגיע לישוב, אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה. בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הגיעו השניים לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל. הוא החל לתקוף את תהילה בעוד שהיא מנסה להתגונן מפניו. הוא דחף אותה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. נגר ז"ל נאבקה בו עד דקותיה האחרונות, הוא רוצץ את גולגולתה באמצעות אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג והותיר אותה בצידי הכביש עד שנמצאה בבוקר שלמחרת.

פענוח אירוע רצח זה מצטרף לפתרונם של 13 מקרי רצח שאירעו במהלך שנת 2016 במחוז צפון. בשנת 2016 אירעו 23 מקרי רצח: 18 מהם במגזר הערבי וחמישה מהם במגזר היהודי. עד כה פוענחו עשרה תיקי רצח במגזר הערבי וארבעה תיקי רצח במגזר היהודי.