יניב קקון הוא המורה לריקוד מהצפון שנעצר בגין חשד לביצוע עבירות מין בתלמידותיו. בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של קקון בן ה-51, שהשתתף בעבר בתכנית "רוקדים עם כוכבים", עד ליום שני הקרוב בשעות הצהריים. משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות.



כזכור, בתחנת כרמיאל בצפון נפתחה בשישי האחרון חקירה בעקבות תלונה שהגישה קטינה שטרם מלאו לה 16, באמצעות פרקליטתה עורך הדין תמי אולמן ולפיה במהלך החודשים האחרונים, ביצע בה בעל הסטודיו לריקודים בו היא לומדת, עבירות מין חמורות לטענתה, לרבות מעשה אונס וזאת תוך שהוא הופך אותה ל"שפחת מין של ממש".



מדובר בבעל סטודיו לריקודים, בראשית שנות השלושים לחייו, גרוש ובעל בת זוג שעל פי החשד ביצע את המעשים גם כלפי תלמידות נוספות. עד כה ידוע למשטרה על שלוש תלמידות שהתלוננו כנגד אותו בעל סטודיו על עבירות מין שלכאורה ביצע בהן.



עורכת הדין אולמן מסרה בתגובה: "מדובר בעבירות חמורות שבוצעו במספר צעירות ובהן מרשתי, קטינה מתחת לגיל 16".



קקון הוא אינו בוגר הריאליטי הראשון שנעצר בחשד לעבירות מין בתקופה האחרונה. כזכור, בתחילת החודש נעצר מתמודד האח הגדול, תושב תל אביב בן 36, בחשד שאנס שתי צעירות בנות 19 ו-27, שהתלוו אחרי בילוי במסיבת סיום העונה שהתקיימה במועדון התאטרון ביפו. 



החשוד באונס ועורך דינו אורי קינן. צילום: אבשלום ששוני
החשוד באונס ועורך דינו אורי קינן. צילום: אבשלום ששוני



השתיים סיפרו לחוקרים כי לאחר סיום המסיבה הציע להן החשוד להצטרף אליו לביתו והן "זרמו" כדבריהן. אלא שלטענתן, במהלך הלילה חשה אחת מהן כאבים תוך כדי שהרגישה שהיא רדומה. "הבנתי שמשהו לא בסדר ואמרתי שכואב לי. התנגדתי לכל מגע אבל זה לא עזר", סיפרה לחוקרי המשטרה. גם חברתה הצעירה סיפרה לחוקרים כי התעוררה לפנות בוקר כשהיא עירומה והחשוד לדבריה, גהר מעליה וקיים איתה יחסי מין ללא הסכמתה.



בחקירתו סיפר החשוד לחוקרים כי קיים עם הצעירות יחסי מין בהסכמה מלאה ובמשטרה מעריכים כי בכל מקרה לא נעשה שימוש בסם אונס. לנוכח גרסתו של החשוד התלבטו החוקרים אם להביאו לבית המשפט להארכת מעצר או לשחררו כבר בסיום החקירה. אלא, שמאוחר יותר הוחלט כי החשוד יובא לבית המשפט שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים בחשד לאונס של השתיים.