כתב אישום בגין ניסיון למעשה מגונה בקטינות הוגש היום (שני) נגד יצחק דהן, בן 37, מורה מקצועי בחטיבת ביניים בבית הספר "אורט" במעלה אדומים. המורה מואשם בניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 14 וכן השמדת ראיה. הוכחות למעשיו עלו כשבמסגרת החקירה נגדו נכנסה שוטרת לאתר צ'אט והציגה את עצמה כקטינה בת 13. כעבור זמן קצר המורה יצר קשר עם השוטרת בצ'אט כאשר הוא משתמש בכינוי "מורה מחפש תלמידה", ומציג את עצמו כגבר בן 25 מירושלים. 



השניים החלו להתכתב, כאשר במהלך ההתכתבות המורה האמין כי השוטרת היא קטינה בת 13, שהבהירה לו אף כי אינה מנוסה מינית. בהמשך ביצע הנאשם ב"קטינה" מעשים של הטרדה מינית, מעשים מגונים וכן גרימת מעשה מגונה, מספר פעמים. הנאשם הודה בחקירתו בדברים. בבקשת מעצרו נכתב: "הנאשם הוא מורה בחטיבת ביניים, ובמהלך ההתכתבות עם ה'קטינה' עשה שימוש ציני במעמדו כמורה, כדי לבסס את אמון הקטינה בו, ולנצל  אותו כדי לבצע בה עבירות מין".



"בשל מהות העבירות, אופיין ונסיבות ביצוען, אין ספק כי נשקפת מן הנאשם סכנה גבוהה ומוחשית לציבור הקטינים והקטינות בפרט. לפיכך, אין כל חלופה שיש בה כדי לשרת ולהבטיח את מטרות המעצר, בטרם תוערך מסוכנותו על ידי שירות המבחן".



על פי כתב האישום המורה נהג לבצע התכתבויות בעלות אופי מיני עם קטינות בגילאי 15-18, כאשר כינויו בצ'אט היה תמיד "מורה מחפש תלמידה". כמו כן, המורה פתח פרופיל מזויף בפייסבוק למטרת התכתבויות מיניות עם צעירות נוספות.