על פי דיווח בחדשות 12 השופט שאשתו חשודה במתן השוחד המיני לאפי נוה תמורת קידומו מכחיש מכל וכל את הדברים. "מעלילים עליה עלילה נוראית", אמר למקורביו, "היחסים האישיים שלנו מצוינים, אני תומך בה, מחזק אותה ומאמין בה לחלוטין. מעולם לא הייתה לה מערכת יחסים אינטימית או רומן עם אפי נוה. כואב לי מאוד שמשרבבים את השם של אשתי כדי לפגוע בכל המערכת. עושים לה עוול נוראי". 
 
עו"ד בועז בן צור, פרקליטו של אפי נוה אמר בראיון לחדשות 12 כי "אין ספק שהחומר הגיע בעבירה. במובן זה שאו שמכשיר טלפון נגנב, לא ידוע על ידי מי, יש לנו השערות, אבל זה כדאי שהמשטרה תבדוק, אולי גם במסגרת הבדיקה שהיא עורכת כעת. המכשיר הזה מועבר, לפי מה שאנחנו יודעים לכתבת גלי צה"ל. כתבת גלי צה"ל, באקט עיתונאי הירואי הולכת למומחה שיפרוץ את מכשיר הטלפון, ומשעה שיש להם את המידע במכשיר הטלפון, הם מחליטים להעביר את המידע הזה למשטרת ישראל".

עוד אמר כי "אני שם בצד את הסוגיה העיתונאית, אבל זה מעלה כמה שאלות מאוד נכבדות. זה יפה מאוד שהפרקליטות העניקה חסינות לאותה עיתונאית שמסרה את החומר, אבל יש כמה שאלות שמתעוררות בנושא הזה. יש שאלה ראשונה של קבילות, מה הדין של חקירה שמתחילה מחומר שהושג בעבירה? עבירה בוטה. חוק המחשבים, חוק האזנת סתר, חוק הגנת הפרטיות. האם החקירה הזו מזדהמת מטבעה נוכח מעשה העבירה שנעשה".

"יש גם היבט ציבורי", המשיך, "הדברים האלה צריכים להישקל, האם יהיה נכון לקחת חומרים ממכשיר טלפון פרטי של אדם, וכל אדם ישווה את עצמו כאילו הוא היה באותו מעמד, ועכשיו מכשיר הטלפון שלו וכל ההודעות האישיות שלו, הוא כמובן עורך דין, יש לו מן הסתם התכתבויות עם לקוחות, שהכל מצוי כרגע בידי גורם עיתונאי, או בידי המשטרה. האם הדבר הזה הוא מהלך תקין?".

"הטענה אומרת שהיה קשר אינטימי, לא עם שופטת, אלא עם מי שהייתה מועמדת לשיפוט. אפי נוה, באופן רציף במהלך החקירה, אומר: 'אני לא מתכוון להתייחס לטענה או לסוגייה האם היה לי קשר אינטימי או שלא היה לי קשר אינטימי'. מדוע? כי נדמה לנו שזה לא רלוונטי, כי נדמה לנו שזה הושג בעבירה, כי נדמה לנו עוד שורה ארוכה של דברים. הוא לא מתכוון לתת התייחסות קונקרטית לנושא הזה, ואני חושב שזו זכותו הלגיטימית לא להשיב לנושא הזה. הוא לא מכחיש ולא מאשר את הנושא הזה. אבל עד כמה שאני יודע, העניין הזה לכשעצמו לא מהווה עבירה, עדיין, כך אני מקווה במדינה מתוקנת".

על התפטרותו של נוה אמר עו"ד בן צור כי "הסוגיה היא לא שאלה של חפות מול אי חפות, הסוגיה היא שאלה של עניין ציבורי, ושראש לשכה כרגע נחקר, ויש טענות קשות שמופנות כלפיו. אנחנו מניחים שהן תהדפנה בקרוב יחסית. אבל עוד לא נראה לנו נכון, ולא נראה לנו מתאים שבסיטואציה הזו, ראש לשכת עורכי הדין, שהוא משמש ראש לשכת עורכי הדין, ישמש בתפקיד. הלשכה היא לשכה חשובה לו, הוא אמר את הדברים הללו, ולכן הוא לא חושב שהעניין האישי שלו, שמתערבב כרגע בתוך הפעילות של לשכת עורכי הדין, יכול לשמש כנגד הלשכה. מהטעם האחראי והציבורי הזה הוא החליט אשר החליט".