מורה בתיכון בנוף הגליל הותקף על פי החשד על ידי תלמיד משכבה י"ב בבית הספר שבו הוא מלמד, לאחר שהעיר לתלמיד, שאינו נמנה עם תלמידיו, כי הוא מפריע למהלך התקין של השיעור שהעביר לתלמידיו בשכבה י'. המורה נזקק לטיפול רפואי, ובתום סדרת בדיקות שוחרר לביתו עם משככי כאבים לאחר שנמצאה חבלה בסינוסים באפו. 

בתלונה שהגיש המורה במשטרה הוא סיפר כי לאחר דין ודברים עם התלמיד, טרק האחרון את הדלת בחוזקה, הדלת פגעה באפו, בפניו ובראשו וגרמה לו לטשטוש וכאב. הנהלת בית הספר דאגה לפינוי המורה לבית החולים.

מצלמות האבטחה של בית הספר תיעדו את האירוע, שבעטיו החליטה מנהלת התיכון על השעייתו של התלמיד. אלא שבקבוצת הוואטסאפ של המורים החליטה הנהלת בית הספר להעביר הודעה לקונית, שלפיה יש לרשום לתלמיד חיסור מוצדק, ללא שפירטה את הנסיבות, לא שיתפה בתקרית החמורה ולא גינתה את האירוע.

גורמים בבית הספר סיפרו ל"מעריב" שהתלמיד מכחיש כי תקף את המורה, אולם מאשר את פרטי האירוע כשהוא מציין שטריקת הדלת בעוצמה הייתה מתוך זעם ולא במטרה לפגוע בו וכי לא ידע שהמורה עלול להיפגע.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "התנהגות התלמיד פסולה וראויה לכל גינוי. הוא הושעה באופן מיידי מבית הספר, ועניינו מצוי כעת בטיפול, כשבכוונת בית הספר להמשיך ולמצות עמו את הדין. המורה הנפגע מלווה על ידי המחוז של המשרד ועל ידי בית הספר ומקבל את כל הסיוע הנדרש לו".

שר החינוך רפי פרץ, ששמע על פרטי האירוע, מיהר לשלוח הודעה שלפיה הנחה את המשרד לטפל בנושא במלוא החומרה.