גיא מרוז ואורלי וילנאי שוחחו הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM, והתייחסו לפרשת הקטינות והכדורגלנים. לדברי מרוז, "לשכב עם בנות 16 זה סוג של סטייה". 

כשנשאלה האם היא מסכימה שהטיפול הלא תקיף בפרשיית אייל גולן הוביל גם לפרשיות מהסוג הזה, השיבה וילנאי: "תראו, כמו שגיא אמר, דיברנו גם הנבחרת הצעירה וגם על פרשיות אחרות שהיו בנבחרת ישראל וקשר עם נשים כאלה ואחרות, אבל אין לי ספק שהטיפול הוא לא לא-תקיף. הטיפול הכושל, המחפיר מבחינה חברתית, מוסרית ופלילית - הכשיר את הקרקע כמובן. ברגע שהחברה מקבלת בשמחה גדולה את הנערים מאיה נאפה ושרים 'איזה טוב השם' וכמה נהדר שהבנים שלנו חופשיים..".

ומחכים להם בשדה התעופה, בתופים, במחולות, עם בלונים.
אורלי: "וסוגרים את התלונה במשטרה על צילום והפצת סרטון ללא ידיעתה, שזו עבירה פלילית ברורה וחד משמעית, וברגע שהמשטרה הופכת את החקירה של אייל גולן למשהו שצריך לסגור, אז כן, אין שום סיבה שגם כדורגלנים יעצרו".
גיא: "אני חייב לומר מה מדאיג אותי עוד חוץ מהתנהגות המשטרה. מדאיגה אותי התנהגות הציבור לפני המשטרה. בשישי האחרון היינו בצפון בקיבוץ כפר מסריק המקסים, ואחד מהאנשים שעובדים איתנו ניהל איתנו שיחה על הפרשה והוא אמר 'תקשיב, מבחינתם זה סמל סטטוס'. הכדורגלן, אנחנו יודעים שהוא מפורסם ועשיר - שיהיה לו ברזומה. מבחינת אותם אנשים שעושים את הדברים הנוראיים האלה, מבחינתם זו עוד כוכבית בחגורה, בסדר? לא רק שהם עשירים, מפורסמים ועושים מה שהם רוצים - הם גם שוכבים עם בחורות נורא צעירות. ואז הוא אמר לי משפט עוד יותר מזעזע: 'חוץ מזה, כולם רוצים לשכב עם בחורות בנות 16-17'. אמרתי 'לא, לא נכון, זה פשוט לא נכון'. זאת אומרת, סליחה שאני אומר, זאת סוג של סטייה לאנשים בני 30-40 להתעסק עם ילדות בנות 16. ואז כשהציבור מתייחס לזה ככה, והמשטרה מתייחסת לזה ככה, נו אז מה יגידו?".

אורלי, למרות מה שאתם מתארים בעולם וגם בישראל קרה תהליך משמעותי מאוד בשנתיים האחרונות, תהליך של מי טו. אנחנו עברנו כברת דרך אדירה מבחינה חברתית, והתמורות הן אדירות, כי פעם באמת כל נגיעה בישבן היה חלק משיחה וזאת הייתה נורמה חברתית, והיום על הדבר הזה אפשר להיכנס לכלא, ואי אפשר לזלזל בזה.
"אבל אנחנו גם, לפעמים אתם יודעים, המטוטלת עוברת לצד השני בכל המובנים, והעליהום שיש... למשל הזכרת קודם סמל סטטוס מבחינת הבנות - אנשים אומרים 'כן הן רצו'. הן ילדות בוגרות ואנו נותנים להן נשק שנה אחרי, זה כמו לומר 'הן רצו סמים, אז סוחר הסמים הוא בסדר', 'הן רצו סמים, הן מספיק בגירות כדי להבין את זה'. לא. יש דברים שלא עושים. אני חושבת שהוויכוח הזה בחברה, שיש בכל זאת שני מחנות, מראה את התמורות הגדולות שעברנו ועדיין זה לא מספיק. תראו, לצד כל שינוי חברתי נורמטיבי, חייבים לאכוף את הנורמה".

איך את מסבירה את החלוקה למחנות? 
אורלי: "מה זאת אומרת? על כל דבר אנו אוהבים להתחלק לשני מחנות כאן במדינת ישראל, אז זה אך טבעי שזה יהיה גם בעניין הזה. תשמעו, אנשים אני חושבת מנסים לשים את עצמם במקומם, נגיד נשות הכדורגלנים".

שזאת תופעה באמת לא נורמלית בעיניי, כאילו מה הן מתייצבות לטובת הבעלים או הכדורגלנים בכלל? הייתה אחת שהעיזה לצאת, רעייתו של גיא לוזון.
גיא: "אני אספר לך שבתחקיר הראשון מסוגו שעשינו בתחום הזה על הנבחרת הצעירה, אנחנו עשינו מן כנס בחצר ביתנו של נשות כדורגלנים לשמוע מה הן אומרות. אני חושב שפריים מזה לא שודר. פריים מהדבר הזה לא שודר כי הדברים האלה לא ייאמנו".
אורלי: "כי הן במצוקה, לתפוס בן אדם בשעתו הקשה - לבי עליהן, לא פשוט".
גיא: "אני לא מקבל את זה. להתחיל לספר שהבחורות האלה רודפות אחרי בעליהן המסכנים, נו באמת".
אורלי: "וגם אם כן, זה כמו לרדוף אחרי סוחר סמים, מה ההבדל?".

מטורף. טוב אורלי, אני רוצה לשאול אותך וגיא מה קורה עם המשפט של הבחורה הבריטית בקפריסין?
גיא: "אז הנה אורלי תעדכן כי היא בדיוק התכתבה אתמול עם האמא".
אורלי: "אנחנו בקשר טוב. קודם כל היא עוברת באמת תהליך החלמה, אין דרך אחרת לקרוא לזה, עם טיפול פסיכולוגי מעמיק. הם הגישו עתירה לבית המשפט העליון בקפריסין שההליך מחייב את זה - כלומר, הן חייבות לעתור לשם. אם זה לא מתקבל שם או לא מצליח שם, הם יעברו לבית הדין האירופאי. בינתיים זה התקבל, הקורונה דחתה את הדיון, אך כן הוגש עכשיו כתב התביעה. זה מדהים לראות את זה, את הסתירות בין העובדות לבין מה שהוצג אחר כך בבית המשפט באותה האשמת שווא. מה שמשמח אותי בסיפור הזה, אם אפשר לשמוח ממשהו, זה שבישראל, גם פה, יש שני מחנות. אספו עבורה 200 אלף שקל כדי לעזור לה לממן את המשך ההליך המשפטי".