פרקליטות מחוז–צפון (פלילי) הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד סלימאן סלימאן (38) ממשהד, בגין עבירות מין חמורות (אינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים, מעשה סדום בנסיבות אינוס ואיומים) שביצע לפני כ-11 שנים בצעירה כבת 25 בעת האירוע) שהייתה בדרך לביתה שבנוף הגליל. בדיקת DNA שבוצעה לפני חודשיים לנאשם שהיה אסיר בכלא צלמון הובילה להתאמה לאירוע, למעצרו לפני עשרה ימים ולהגשת כתב האישום נגדו

מעובדות כתב האישום עולה כי ב-11 ביולי 2009, סמוך לשעה 03:00, ירדה המתלוננת מרכב של מכר ליד כיכר ריינה והחלה לצעוד לכיוון ביתה שבנוף הגליל. באותו זמן צעד הנאשם מכיוון כפר משהד לכיוון הכיכר. משהבחין במתלוננת, חצה את הכביש לכיוונה והחל ללכת בסמוך אליה בשולי הכביש המוביל לכפר עילוט כשהוא מחליף עמה מספר מילים.

בהגיעם בסמוך למטע זיתים בשולי הכביש, אחז הנאשם בידה של המתלוננת ובשערות ראשה, גרר אותה אל תוך המטע ובעודה בוכה ואומרת לנאשם כי היא מבקשת ללכת מן המקום, איים עליה באומרו בין השאר כי יעשה בה כרצונו, כי יש לו אקדח וסכין, כי ישכב אתה ולאחר מכן ירצח אותה וכי עליה להוריד בגדיה אחרת "יהיה רע". המתלוננת שחששה מאוד מן הנאשם ואיומיו, עשתה כדבריו והורידה את בגדיה ואז תקף אותה סלימאן מינית.

עוד עולה כי במהלך התקיפה בכתה המתלוננת וניסתה מספר פעמים להתנגד למעשי הנאשם, במילים ובמעשים, אולם הוא איים עליה באיומים שונים כגון "את הולכת אחרי המוות" וכן "עד שאני לא גומר את לא הולכת", וכן סטר לה על פניה.

לאחר כרבע שעה לבש הנאשם את בגדיו בחזרה ואמר למתלוננת כי עליה להישאר במטע ללא בגדיה עד שיעזוב את המקום. כשעזב את המקום התלבשה המתלוננת והלכה לתחנת דלק הסמוכה לכיכר כשהיא ממררת בבכי וביקשה ממתדלק במקום לאפשר לה להתקשר מהטלפון נייד שלו לעזרה. המתדלק נעתר לבקשתה והמתלוננת הזעיקה למקום משטרה ומד"א.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו  של הנאשם  עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו