הליכי גירושין הם שלב ביניים שנועדו להביא את בני הזוג לעבר פרק חדש בחייהם. שלב זה יכול להיות קצר ולהתנהל בנעימים או להיות ממושך ומייגע. על פי חוק, לבית הדין הרבני נתונה סמכות ייחודית ובלעדית לדיון בענייני נישואין וגירושין של יהודים ולכן את סידור הגט ניתן לבצע בבית הדין הרבני בלבד.

לרשימת עורכי הדין בתחום הגירושין, לחץ/י כאן

עם זאת, סוגיות נלוות לעניין הגירושין כמו חלוקת רכוש, מזונות אישה, משמורת ילדים וזמני שהות אינן חייבות להתברר בפני בית הדין הרבני וניתן לדון בהן גם בפני בית המשפט לענייני משפחה המוסמך אף הוא לדון בעניינים אלה.
 
מאחר שתביעות בענייני גירושין הן לרוב מורכבות וסבוכות, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שעוסק בתחום. עורך דין לענייני גירושין מכיר לעומק את אופן השיפוט ואת סדרי הדין של כל אחת מהערכאות ולכן יכול לגבש אסטרטגיית פעולה מתאימה בהתאם לצורכי הלקוח ולנסיבות המקרה.
 
כדי לבחור עורך דין בתחום הגירושין רצוי לקרוא המלצות של לקוחות אודותיו, לברר על תחום מומחיותו ועל ניסיונו המקצועי. בשלב הבא רצוי לפנות אל העורך דין המבוקש כדי להתרשם מרמת מקצועיותו ורגישותו, מהיחס שלו ומאופן התנהלות השיח. לפניכם רשימת עורכי דין בתחום הגירושין: