נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אורי שוהם, מותח ביקורת על שופט בית המשפט העליון, מני מזוז, משום שדן בתיק בו מעורבת בתו. הסיפור נחשף לראשונה על ידי קלמן ליבסקינד במעריב. שוהם קבע, שהחלטתו של מזוז לדון בעתירה של ארגון קו לעובד נגד משרד העבודה והרווחה בנוגע למוות פועלי בניין הייתה לקויה, משום שבתו, יעל מזוז היא בכירה במשרד העבודה והרווחה שעסקה בסוגיה. 

בתגובה לטענת ארגון בצלמו, כתב שוהם כי היה ראוי שמזוז ייתן גילוי נאות בעניין לפחות בתחילתו של הדיון בנושא מאחר וידע כי בתו היא בכירה במשרד העבודה. "האתיקה המקצועית מחייבת את השופט ליידע הצדדים גם בהתקיים חשש בפני פגיעה במראית פני הצדק", כתב. "למרות שחלפה שנה מעת התלונה מצאתי כי נושא זה בעל חשיבות רבה לאמון הציבור במערכת המשפט. אם יש ספק אין ספק, חובת הגילוי מתקיימת".

מזוז, מצדו, טען שבתו כלל לא הופיעה בשמה או שפסק הדין עוסק בה לא בשמה לא בתיאור תפקידה. עוד הוא אמר כי לא היה מודע כלל לכך שבתו עסקה בסוגייה הקשורה לעתירה. 

בארגון בצלמו ברכו על החלטת הנציב וציינו כי "אנחנו מברכים את הנציב שמבין את רחשי הציבור שדורש לקבל שקיפות והוגנות גם ממערכת המשפט. נמשיך ונעקוב אחרי התנהלות השופטים כדי שגם הם יבינו שהם אינם מעל החוק ואין כל ספק שאור השמש הינו המחטא הטוב ביותר ולאט לאט הצדק יחזור גם להיכל המשפט בדיוק כמו שנדרש".